die mensen moeten ze aan de hoogte boom hangen! en die kindje, och erm....dat ze toch het allerallerliefste gezin mogen treffen om liefdevol op te kunnen groeien... (ik denk: kom maar lieve kindjes, in mijn huis, in mijn hart... *hormonen*)
Gruwelijk. Hopelijk krijgen de meisjes, een stel ouders die echt vader en moeder zijn voor ze. Het is toch bijna niet voor te stellen dat mensen tot zoiets in staat zijn, echt ongelooflijk.
Ik hoop maar dat als ze daadwerkelijk geadopteerd worden dat ze dan bij elkaar kunnen blijven... Zo enorm ellendig zoiets
achterlijke mensen. ik vraag me nog steeds af of die mensen nou echt zooo dom zijn dat ze alleen jongetjes willen.
wagelijk zulke mensen, ze mogen uberhaupt blij zijn dat ze nog kinderen op haar leeftijd kon krijgen. Ik hoop dat deze kindjes een lief gezin vinden.
Jeetje ik wist niet dat je kinderen ook al kon 'bestellen'? Dat zou wel heel makkelijk zijn! Ach die mensen weten toch duidelijk niet waar ze mee bezig zijn. En die meiden als ze straks groot zijn zich maar afvragen waarom ze zijn achter gelaten! Dit is echt te triest voor woorden. Ze zouden zie mensen moeten opsluiten! X Esther
En dat is ws de reden dat ze hier zo moeilijk doen over embryo selectie bij hele ernstige ziektes, omdat ze bang zijn dat we kinderen op bestelling gaan nemen, blauwe ogen, blond haar en graag het geslacht al voor bevruchting duidelijk. jammer dit soort mensen... ontneemt zoveel mensen met echte problemen de kans op een gezond kind.
uberhaupt al achterlijk dat ze met 59 jaar een ivf behandeling krijgen .....sorry hoor er zijn grenzen ...hier worden gezonde jonge mensen soms terug gestuurd omdat ze die dag geen tijd hebben voor tp .....ggrrrr
Vind het ook belachelijk dat ze op Opa en Oma leeftijd nog zwanger raken door zo'n behaneling.. maar goed dat terzijde.. Het is gewoon van de bezotte dat dit is gebeurd! Zoveel mensen die zelfs met IVF niet zwanger kunnen raken en zij dumpen die arme meisjes gewoon omdat het geslacht ze niet bevalt! ophangen die mensen! kan hier zooooooo kwaad om worden! Het gaat hier om kinderen! Echt te triest voor woorden.......
Die mensen verdienen het totaal niet om de titel papa en mama te dragen, afschieten die handel ! Als ik hier op het forum om me heen kijk hoeveel meiden/dames er bezig zijn met IVF, dat het niet lukt, wat een verdriet dat allemaal oplevert, en dat je dan zoiets leest, dat gaat me pet te boven !