Bekend in 's Hertogenbosch, wie?

Discussion in 'De lounge' started by Katja77, Jan 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    A.s. weekend heb ik met iemand afgesproken in 's Hertogenbosch. Ik ben er niet bekend en degene die ik daar ga ontmoeten ook niet. Wat is een handige plek om in het centrum af te spreken??

En kun je bijvoorbeeld makkelijk parkeren bij het station? Station is dacht ik dichtbij het centrum?
    Is er iets leuks te zien of te doen op zondagmiddag in het centrum? En wat is een leuke kroeg? En waar kun je lekker lunchen / dineren?

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik woon er. Bij het station parkeren weet ik niet of dat zo handig is. Wel zijn er 2 transferium.
    Je kunt denk het beste afspreken bij een centrale plek in t centrum zoals arena, sint jan, de markt.

3. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik parkeer altijd in st Josephgarage. Die is duur, maar dat zijn alle garages in het centrum, helaas. Afspreken kun je dan het best ergens op de Parade (straatje met cafées tegenover de Sint Jan).

't Hart van Brabant is de eerste kroeg van de Parade die je tegenkomt vanaf de st Josephgarage (bij de uitgang linksaf en dan een minuutje rechtdoor lopen). Niet de meest sfeervolle kroeg, maar prima om te beginnen met een kopje koffie.

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Op de parade heb je verschillende kroegen, waar je s middags ook lekker kunt lunchen. Maar ook op de markt zitten vele lunchrooms. Dineren, waar houd je van? In de kerkstructuur zit Picasso, erg lekker! Maar ook zit daar een hele lekkere Mexicaan. In de korte purtstraat zitten ook veel restaurants

5. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Dit doe ik ook vind ik makkelijk lekker gelijk in de stad ;)

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik parkeer zelf altijd in de arena, maar kan mij voorstellen dat je geen 2euro p.u wil betalen ;)

7. Aylen

Aylen Niet meer actief

Het is daar 1 euro per 20 minuten tegenwoordig :x

8. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Bedankt voor de reacties.. Ik lees op een site echter ook over een P&R bij het station voor parkeren 2 euro per uur zonder reductie (met reductie als je gaat treinen). Of is dit geen actuele informatie. Naar het station rijdt altijd makkelijk als je ergens niet bekend bent. Parkeergeld maakt me niet zoveel uit.

Dit zijn de P&R's

P+R Magistratenlaan - Magistratenlaan - 5223 MA Den Bosch
    P+R Mayweg - Mayweg - 5211 AA Den Bosch
    P+R Parallelweg - Parallelweg - 5223 AP Den Bosch

9. Aylen

Aylen Niet meer actief

Die P&R bij het station is aan de achterkant van het station en als ik mij niet vergis, is die niet zo groot... Vanaf daar is het ook zeker 10/15 minuten lopen naar de markt.

10. Lindah

Lindah Fanatiek lid

Apr 21, 2012
    1,008
    145
    63
    Brabant
    Ik heb bijna zeven jaar in Den Bosch gewoond, sinds 2010 niet meer. Maar kom ik er nog vaak, vrienden die er wonen, om te winkelen en mijn tandarts zit in DB.
    Als ik naar DB ga zet ik hem ook altijd bij Transferium op de Vlijmenseweg. Ideaal, kost haast niets en je bent zo in de stad.

11. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

Nov 30, 2008
    8,641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik zou idd ook daarvoor gaan. En ze staan ook goed aangegeven. Weet niet hoe je naar Den bosch komt, via welke snelweg, maar ik weet dat ik degene bij de vliert aangegeven staat als ik vanaf Nijmegen kom.

Share This Page