uitgezocht blijkt dat zij zich onder schuldsanering hebben gesteld.. Zoals al vaker genoemd heeft zij dit bij het aanmelden van schuldsanering moeten aangeven. Verder kan je 'pin me er niet op vast' een verzoek indienen via de advocaat op wiens naam de meeste schulden staan bij hen! Allemaal van die kleine maasjes in de wet waar helaas de advocatuur het liefst van afziet aangezien dit voor hun en ook jullie heel lastig is te bewerkstelligen. Is echt een hele pleur uitzoekwerk. Verder lijkt het mij ook dat diegene die de schuldsanering heeft gefiatteerd een fout heeft begaan alsmede de EX want zij zijn verplicht waarheidsgetrouw de gegevens te verstrekken. Ik heb echt mijn twijfels of je 'geluk' gaat hebben maar NEE heb je JA kun je krijgen Mannetje van Heidiii
tja we doen natuurlijk ons best! Maar baal zo vreselijk! Reageer me dan of op mijn mannetje en geloof me daar kan ik wat van! Momenteel betalen we ook wel maar kan haar wel schieten wat een geluk dat ze niet in de buurt woont en dat ik haar adres niet heb!
Je zou eens de jurofoon kunnen proberen. Die stellen brieven op en kunnen je advocaten aanwijzen die voor minder geld aan het werk gaan. Wij hebben dit toen gedaan bij de ex werkgever van mijn man. Met enig succes. Je kan ze vinden in het telefoonboek of de gouden gids. Succes verder. Liefs Lydia
Jeetje, wat een toestand. Ik heb hier geen verstand van, maar wens jullie veel sterkte met deze rottige situatie. Groetjes Denise
Bedankt allemaal, we zijn al een jaar bezig en hebben echt het nodige al geprobeerd! zelfs de advocaat gaf niet veel hoop voorlopig.Meer hoop als ze uit de schuldsanering komen...tis klote maar we laten het er niet bij zitten! dat gunnen we haar niet!We gaan verder...ooo kan me zo opwinden maar lijkt me niet erg verstandig maar soms...@&&*&(**(% Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb hier dus geen verstand van, maar ik wil je heel veel sterkte wensen en dat alles maar gauw achter de rug mag zijn, wat een elende zeg ! Liefs Micha.
Ik heb er ook geen verstand van hoor, maar waren ze op huwelijkse voorwaarden getrouwd of in gemeenschap van goederen. Als je in gemeenschap van goederen getrouwd bent moet alles volgens mij 50/50 gedeeld worden en dat is al niet gebeurd. Ik wens jullie er in ieder geval heel veel succes mee en ga inderdaad langs bij de wetswinkel, misschien kunnen die de schuldsanering inlichten of zoiets dergelijks. Succes....