Eci

Discussion in 'De lounge' started by Selena149, Apr 28, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sensea

Sensea Niet meer actief

jah, de eci hé . doe je niks aan. succes om er vanaf te komen kan jaaaaaaaaaaaaaren duren. net als boek en plaat. volgens mij is het familie ofzo. zijn allebei net kakkerlakken, raak je ook haast niet vanaf.

en wel een beetje naïef trouwens om echt te denken dat je die dvd "gratis" krijgt voor een paar antwoorden. voortaan toch maar de kleine lettertjes lezen.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,272
    6,801
    113
    Valt het niet onder dwaling?

Misschien even bellen met je rechtsbijstand of anders Juridisch loket.

Kan me bijna niet voorstellen dat ze zich achter kleine lettertjes mogen verschuilen.

3. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Een mogelijke plan van aanpak voor je.

Vraag aan het incasso bureau de gegevens op die ECI heeft ontvangen vanuit de enquete MET de algemene voorwaarden waarvoor je dat meestal moet aanvinken tijdens een enquete.

Geef te kennen niet de brief te hebben ontvangen van ECI waarover ze het gehad hebben.

Zeg dat je eerst wilt dat deze situatie word uitgezocht voordat je dient te betalen.

Zodra je de gegevens hebt van ECI over de enquete moet je dit even goed doorlezen en ook de algemene voorwaarden.
    Als er in die voorwaarden staat dat je lid word van ECI namelijk VIP dan je hebt aangevinkt dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Als dit erin staat zit je er een jaar aan vast. Echter heb je nog een wettelijke bedenk tijd. Probeer na te gaan wat de tijd is tussen het invullen van de enquete en het ontvangen van de dvd.

*wil je meer info pb maar even :)*

4. ja typisch ECI.. Ik ben er ook ooit in getrapt en wat een rotklus om er weer vanaf te komen. Uiteindelijk heb ik wel alles betaald maar direct een brief gestuurd dat ik wilde opzeggen zodra dat mogelijk was na het jaar. Dat moet je wel echt doen anders zit je er volgens mij weer een jaar aan vast :$ En een maand van tevoren nog eens bellen, om te controleren of het echt door is gekomen.

Ik hoop voor je dat je er toch nog onderuit kunt komen, maar als ze het al via het incassobureau hebben gespeeld is de kans klein.. Zij hebben gewoon de opdracht het geld binnen te halen (en strijken zelf ook een percentage op natuurlijk) en betaal je niet dan heb je een probleem met hun en niet met de ECI. Krijg je straks nog deurwaarders aan je deur..

5. danip

danip Niet meer actief

6. eciwebcare

eciwebcare Nieuw lid

Apr 28, 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Selene149 Graag wil ik reageren op de oproep om hulp op deze site. Als je de adresgegevens of het klantnummer doorgeeft, ga ik bekijken of wij tot een gezamenlijke oplossing kunnen komen. Stuur de gegevens naar webcare@eci.nl en wij nemen contact met u op.
    Groet
    Jessica
    ECI Webcare

7. danip

danip Niet meer actief

Get krijg hier meteen de kriebels van! Speciaal accountjes aanmaken waar er maar een verkeerd woord word gezegd over eci. creepy!

8. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    2,078
    879
    113
    Female
    Sluit ik me helemaal bij aan!

9. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    heb jij ergens voor getekend zo niet zou ik het voor laten komen jij hebt namelijk nergens gezegd dat je lidmaatschap wilde en ze mogen jou simpelweg niet zo vastzetten geen enkele rechter gaat hiermee akkoord en helemaal niet omdat eci al zo een leuke naam heeft

10. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het is een sekte!!

Hihi

Maar goed, ik zou sowieso even je rechtbijstand bellen.

11. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

Sep 24, 2008
    7,353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    WTF?? :$ Zitten ze de hele dag het web af te speuren om te kijken of iemand iets verkeerds zegt over ECI? Waarom moet dat op een openbaar forum? Wat onprofessioneel zeg, ze hebben je gegevens toch? Als ze die niet hebben hoef je ook niet te betalen, want dan kunnen ze je toch niet vinden ;) :D Was netter geweest als het berdijf dit even privé had opgelost...

12. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hahahaha gezamelijke oplossing die had je eerder moeten bedenken toen ze privé haar probleem uit ging leggen, grappig te zien dat deze mafkees een account heb aangemaakt om hierop te reageren

en grappig ze hebben je klantgegevens niet meer dan hebben ze sowiezo geen poot om op te staan nee hoor geen contact opnemen want dan hebben ze je weer in het systeem staan ;) en die 100 euro terughalen laat maar voorkomen :D

13. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Heel grappig die nieuwe account.
    Is natuurlijk geen goede reclame voor ECI. :D
    En zwpagina heeft wel heeeeeel veeeeeel leden... ;)

14. marilouise

marilouise Niet meer actief

mijn moeder heeft er gewerkt op de afdeling inkomende klantensrevice dus bestellen lidmaatschap en dat soort dingen, zij is er uitgetrapt omdat ze nog wel eens een regeling deed treffen met mensen,

eci is een zeer slecht lopend bedrijf maar ze krijgen het altijd geflikt geenm goed woord voor over

15. Dit is inderdaad wel heel erg, als het openbaar op een forum met genoeg leden staat kan het ineens wel opgelost worden :D Eigenlijk moet TS nu een email sturen en er NIET bij zetten dat zij degene van zwangerschapspagina is.. Kijken of ze het dan nog steeds op willen lossen of dat het inderdaad alleen maar vanwege de slechte publiciteit is! :D

16. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
  17. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
  18. Selena149

Selena149 Niet meer actief

De voorwaarden zou ik eerlijk gezegd niet meer zo weten, is ook al bijna een jaar geleden. :( Maar als ik ergens dit grapje had gelezen had ik het nooit gedaan.

Dure DVD zo lekker. 100 euro incasso kosten en dan nog zogezegd 3 bestellingen openstaan waar ik nooit om heb gevraagd maar die ik wel verplicht ben te doen zo.

En tja, mijn gegevens ? Die zijn spoorloos, gewist door ECI, maar moet nog wel 3 VIP bestellingen doen. En echt niet dat ik me opnieuw VIP ga aanmaken voor die 3 bestellingen... Kon er vorige week nog wel mee inloggen, had toen een aangetekende brief gestuurd met verzoek om reactie (nooit gekomen) en sindsdien is mijn email adres uit het bestand gewist... Maar zit nog wel aan die 3 bestellingen vast..

19. gimena

gimena Niet meer actief

hoe durf je zo maar een account aan te maken!:$
    Bah bah!! om te kotsen!:x

20. Tamale

Tamale Niet meer actief

Heel vervelend voor je, maar het heeft zeker weten ergens gestaan.
    Ik zou daarom ook nooit vertrouwen op zomaar een gratis dvd, ( tenzij die uit 1980 afstamt ) tegenwoordig is niks meer gratis!
    Lullig dat ze zo klanten moeten werven, maar t is niet anders.

Share This Page