Eci

Discussie in 'De lounge' gestart door Selena149, 28 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Waar slaat dit nou weer op??
    Vind dit een beetje overdreven.

Het is natuurlijk dom dat ze nu pas geholpen word, maar ze hadden er ook niks aan kunnen doen, aangezien TS zelf de voorwaarden niet heeft gelezen!
    Dus zo slecht vind ik dit helemaal niet!!!

2. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Ik heb webcare gemaild, ben benieuwd ;)

3. gimena

gimena Niet meer actief

dat Eci een account hier aan maakt om hun daad een beetje goed praten.
    dat gaat wel heel belachelijk ver vindt je niet?

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.275
    6.187
    113
    Nou ja, ik denk dat ts niet helemaal beseft heeft wat voor consequenties er aan het invullen van de enquete zaten + dat ze alle post die daarna kwam niet gelezen heeft. Ik vind de 'fout' niet bij eci liggen, zoals ik nu de posts van ts heb gelezen. Niet netjes, ok, maar fout nee.

Hopelijk wordt er een goede oplossing gezocht voor ts, want het is natuurlijk wel een vervelende situatie.

5. gimena

gimena Niet meer actief

ik ga hier niet op in!

zou zeggen zoek op internet!
    en als dit zo goed bedrijf is was het ook niet in negatieve gepraat op tv geweest.
    in 2010;)

6. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik ben het wel met Gimena eens dat het wel heel erg ver gaat om op een zwangerschapspagina in te gaan breken om je bedrijf recht te kletsen hoor!
    Ook al is het waarschijnlijk te wijten aan het niet goed lezen van ts zelf, dan nog vind ik dit erg ver gaan!

7. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Helaas om te zeggen maar ik denk dat je moet betalen, jij hebt de voorwaarden niet gelezen, terwijl je altijd het hokje moet aanvinken dat je akkoord gaat met de voorwaarden van de actie, daar zal dus ook bij hebben gestaan dat je als viplid geregistreerd zou worden.

Ik doe meer mee met online enquete voor gratis dit en gratis dat omdat de voorwaarden altijd stellen dat meteen lid ben.

Voortaan lezen en niet klakkeloos alles invullen

Overigens ben ik alleen maar positief over eci maar ik hou dan ook van lezen

8. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Nou, heb een mail terug van Webcare Jessica, en niets gezamenlijke oplossing hoor ? Wordt me gewoon weer uitgelegd hoe het riedeltje gewerkt heeft, dat ik eerder had moeten betalen en dat ik me tot het incasso bureau moet wenden (lees, om te betalen).

9. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

ok en heeft ze ook gezegd dat het in de algemene voorwaarden stond van de enquete? Dat zou toch haast wel het geval moeten zijn.

Ok al heb je zelf niet goed gelezen ,is het wel jammer dat ze hier gisteren een acount aanmaakt en doet voorkomen je te helpen.

10. gimena

gimena Niet meer actief

was ik al bang voor erg jammer dit :(

11. marilouise

marilouise Niet meer actief

het zijn en blijven boeven daar

12. liebrando

liebrando Niet meer actief

k ben lid van eci en nog nooit problemen gehad gelukkig. Je moet idd 4 dingen bestellen per jaar. Dat je VIP bent ben je automatisch zo word je tegenwoordig lid en of je nu wel of niet vip was beide keren moet je 4x iets bestellen. Bestel jij in een keer 4 vip dingen zoals boeken enz. Dan kan je hem ook gewoon opzeggen. Heeft me moeder ook gedaan....Als je maar 4 vip dingen hebt besteld.

Ik praat overigens niet goed hoe zij het gedaan hebben hoor, begrijp me niet verkeerd want daar ben ik het al helemaal niet eens, vind het gewoon raar dat dat zomaar kan. Maar ik wou alleen even uitleggen hoe en wat het normaal gaat bij ECI.

Succes ermee. Kijk goed of je ze ergens op kan pakken, want dat ze dit zomaar doen en mee weg kunnen komen is wel heel raar!

13. Iris89

Iris89 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ik lees nergens in je verhaal dat je zelf moeite hebt gedaan om bij het ECI bewijs te krijgen dat jij een overeenkomst hebt afgesloten.

Je zegt alleen maar dat je brieven krijgt die je niet leest en het zolang op z'n beloop laat totdat de kosten inderdaad al opgelopen zijn.

Oftewel: Kan ECI de overeenkomst die jij zogenaamd hebt afgesloten, aan jou overleggen?

Dat lijkt mij de meest logische eerste stap.

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Beetje kansloos dat ze dan een account op een zwangerschapspagina gaan openen en daar net doen of ze heel welwillend zijn om hun hachje te redden, terwijl je het dus eigenlijk gewoon uit mag zoeken.
    Duidelijk een zeer misleidend bedrijf dit en voor mij reden om hier nooit lid te worden!

Deel Deze Pagina