Ons ouwe trouwe stofzuiger is er net mee gestopt (motor was aan het doorbranden, heerlijke lucht kwam er vanaf ) en nu dus tijd voor een nieuwe. Maar dan bevindt je je ineens in een wereld van stofzuigers, heel veel verschillende stofzuigers... Om maar een eerste knoop door te hakken heb ik jullie advies nodig. Wil ik een stofzuiger mét zak of juist eentje zonder? Wij hebben geen huisdieren (en ik tel Tommy onze hamster niet mee als volwaardig huisdier, hij is inmiddels een leuke accessoire geworden), harde vloeren door het hele huis, een kleed en op de trap matjes. Edit: liefst wil ik de Dyson, roze of paars, maakt me niet uit, dat ding voelt sowieso als een unicorn aan, welke kleur het ook heeft maar no way dat ik mijn man zo gek krijg om het te kopen
Niet doen zonder snoer, de batterij gaat sowieso minder lang mee dan een stofzuiger met snoer. Ik vond de Dyson een miskoop
Ik heb een dyson steelstofzuiger (V8) en wil nooit meer anders. Swieso al jaren geen zak meer. Maar bij deze is het legen echt in een seconde gedaan.
Ik heb een van Festool (bouwstofzuiger) en zou niet anders willen. Met zak, met snoer. Had vroeger een Miele, met zak, standaard ding, vond ik ook geweldig. Heb ooit zonder zak geprobeerd maar dat was een ramp, continue verstopt. Vriend wilde me nu een Kirby kopen (ook voor de auto etc.) want hij wil zijn bouwstofzuiger terug, maar ik weiger. Hij koopt er maar zelf één bij.
We hebben 6 maanden de v8 en het is super. We hebben harde vloeren en vloerbedekking op de kamers en het werkt super. Veel accessoires waarvan ik dacht dat ik die niet zou gebruiken maar ik gebruik het allemaal wel minimaal een keer per maand.
Ik heb een dyson. En wil nooit meer anders. Ideaal zonder zak. Zuigkracht is ook erg goed. Als deze kapot gaat, gaat ik voor de steelstofzuiger van Dyson.
Ik heb eerst de Philips zonder zak gehad, dat was een onding. Nu een miele , al bijna een jaar en dat gaat wel goed. Bij mij hebben ze sowieso veel te lijden ivm zand, stro etc, wat altijd naar binnen gelopen wordt
Ik zit aan mijn derde zonder zak en nu meen ik het echt, de volgende wordt met. Voor een snelle beurt is het te doen, maar als er echt goed gestofzuigd moet worden pak ik de bezem, zegt wel genoeg toch?
Hier een zakloze DirtDevil, vond de steel van de Dyson veel te kort, en de DD is dus voor mijn rug een stuk beter. Bevalt verder goed.
Wij hebben de dyson v10. Wat een ideale uitvinding zeg. Zonder snoer dus ik loop er zo de trap mee op en zonder zak. Knoppie indrukken en gooi m leeg in de otto. Vooral nu ik zwanger ben is het snoerloze ideaal. Hij is zo compact dat ik gewoon meteen door ga naar boven. Dit deed ik voorheen echt niet. Dan was ik er wel weer klaar mee zeg maar
Dyson geen ervaring mee, maar zakloos komt er hier niet meer in. Mijn vorige was zonder zak en ik moest in de haverklap die bak schoon maken omdat er heel veel stof in bleef zitten na het legen, stoffilter ook. De zuigkracht was ook waardeloos, zodra er een klein beetje in de bak zat verloor ie ook al snel zuigkracht, en het snoer te kort. Was eigenlijk meer een stofzuiger voor erbij zeg maar. Nu heb ik weer een miele met zak. Als ik nu klaar ben met stofzuigen en ik kijk vanuit de keuken de kamer in zie ik ook niks meer op de vloer liggen, met m'n oude zag ik altijd nog stofjes e.d. liggen als ik klaar was. Nu gooi ik de zak weg en knip ik een nieuw stukje voor het filter uit en klaar. Ik blijf dus nu gewoon bij miele als het om stofzuigers gaat.
Wij hebben een Philips FC9334/09 PowerPro Compact sinds een paar maanden en het bevalt mij helemaal top. Hiervoor een stofzuiger met zak, maar zonder zak
Hier ook een dyson en mocht hij kapot gaan komt er zeker weten weer een andere voor in de plaats. Zeker met de katten heb je alles zo schoon en de zuigkracht is echt vele malen beter dan eens stofzuiger met zak.
Nooit meer anders dan dyson. We hebben de ball en de v12. Zo tevreden over. En de accu van de snoerloze v12 gaat met gemak 60 minuten mee en is supersnel weer opgeladen.