Wie geeft mij wat salon/bijzettafel inspiratie? Show dan die van jouw! Onze huidige salontafel is ECHT aan vervanging toe. Met 'ECHT' bedoel ik ook ECHT! Ik speur me al weken suf op internet. Er komen vooral echt leuke bijzettafels voorbij. Maar ik twijfel enorm over de look die ik wil. Goud/messing, koper, zwart, weer wit of een combinatie .
Wij hebben een boomstamtafel (uit een stuk) met een bijpassende salontafel. Beide hebben een zwart stalen onderstel.
Wij hebben net een paar weken terug een nieuwe salontafel gecreëerd. 2 tafeltjes Vittsjö van de IKEA over elkaar heen gezet. Bij de ene tafel geen stelpootjes onder gedraaid en de andere de stelpootjes zo ver mogelijk uit, waardoor ze precies over elkaar heen kunnen. Leuk detail, het onderste blad kun je kiezen of je zwart of donkerbruin wilt. Je kan wel maar eenmalig kiezen want daarna heb je er schroefgaatjes in.
Foto is van internet maar wij hebben deze salontafel van het merk Karat. Het bovenblad (en het blad van de ruimte onder het bovenblad) is van keramiek. Super fijn met kinderen want door dat blad komen er geen krassen op de tafel.
Wij gebruiken deze bijzettafels van Ikea als salontafel. De glasplaten heb ik vervangen door een zelfgemaakt tafelblad van oude pallets. Ik vind het een ideaal setje!
Ik ga meelezen! Ben zo toe aan nieuwe meubels en weet precies wat ik wil maar kan het nergens vinden. Wil graag een industrieel zwart stalen onderstel en een heel dik robuust eiken blad. Maar ik zie in de winkels alleen maar die onderstellen met gladde bladen en ook vind ik alle bladen te dun.
dit vind ik nou echt een mooie tafel! Zoiets wil ik graag vierkant of rechthoekig. waar heb je deze tafel gekocht als ik vragen mag?
Via BVA veilingen, wel vorig jaar al. Kostte me 14,- hahahaha. Normaal veel duurder! Zou zeggen, hou ze even in de gaten want ze hebben dit vaker.
Wij hebben een goedkope witte ikea salontafel. Das maar goed ook want de jongste gebruikt die dagelijks als kleurplaat Loods5 heeft echt geweldige salontafels! https://loods5.nl/shop/meubels/tafels/salontafels
daar ben ik ook geweest maar ik kon niets vinden. Of de bladen zijn heel dun of van teak of waaiboomhout of de bladen zijn wel dik maar heel glad (niet robuust) ik had ook verwacht dat ik daar zeker zou slagen maar helaas.
Precies wat ik al een poosje zoek.. is het een van de duurste Ff doorzoeken dus.. Hier trouwens nu 2 Ikea tafeltjes als salon tafel. Ze zijn prima in gebruik en in een van de twee berg ik de kleden op. Straks gaan we ze als nachtkastje een tweede leven geven.
Bekijk bijlage 620591 Ik had geen zin om de troep op te ruimen we gaan volgende week verhuizen dus overal is het chaos. Maar dan heb je een idee. Bij elkaar nog geen 40 euro.