Ik heb op 9 dpo een 2v5 gedaan en een sensitest, allebei tuurstreepje. Nu 11 dpo, kruidvat is mooi opgelopen, sensitest lijkt nagenoeg hetzelfde... Is er dan iets mis?
De enige positieve test die ik zie is de bovenste kv-test. Op de sensitesten zie ik helemaal niks. Edit: als ik goed kijk zie ik op de 1e kv ook wel wat. Of er wat mis is, is nog lastig zeggen. Dr is oploop maar iets is wel weinig voor een dag er tussen.
Is de sensitest early of de gewone? Dat verschilt weer met 15 hcg en kan het mogelijk verklaren. Sensitest is namelijk vanuit mijn ervaring echt super betrouwbaar
Ik had ook alleen oploop met kv. Er zitten er hier toch echt twee maar je bent nog erg vroeg. Kan best zin dat t wat trager oploopt.
“Iets is wel weinig”? Vind dit stukje zo jammer. We zijn geen artsen, dus laten we lekker meehopen, toch?
Mooi dat die ene oploopt... gewoon vanaf nu enkel kv 2v5 blijven doen en hoop houden. Ik duim met je mee.
Ik zie ook een mooie oploop. Ga je nog doortesten of laat je het hierbij? Je bent i.i.g zwanger. Dus zeg ik gefeliciteerd.
Ik zie oploop, je bent zwanger!! En een test extra zegt niks. Lekker genieten, nog 8 maanden en je hebt een kindje in je armen!!
Ziet er goed uit nu gewoon genieten ik hoop voor je dat je een prachtig kindje in je armen hebt over 8 maanden