Hoe word bepaalt welke advertenties er bovenin beeld komen hier? Vanavond was het echt te erg! Echtscheiding online? We zijn hier met zijn allen bezig met zwanger worden en zwanger zijn en dan gaan ze reclame maken voor echtscheidingen? Dat kan toch niet Zo, dat moest ik ff kwijt hoor, viel me zo op.... Marian
Google doet dat. Heb geen idee hoe, maar zwangerschapspagina heeft daar niks over te zeggen helaas. Ik lees ook wel eens dingen waarvan ik denk
Ja net als die advertentie waar je al vanaf week 6 kunt laten testen of het een jongetje of een meisje is
bovenaan en onderaan de pagina staan altijd advertenties. Overigens Jopie ,dat heeft niets met een firewall te maken. Zwangerschapspagina verdient een beetje bij ( meer een kwestie van beetje uit de kosten komen) door Google ads op hun pagina te hebben staan.
idd wannabe zo kan je het een beetje zeggen maar verdienen is wel groot woord hoor , gaat om centen werk en de reclamen hebben we niet voor het uitzoeken , dat doet google idd
Hoi Deb, Ja dat bedoelde ik ook met "verdienen" het is een kleine tegemoedkoming in alle kosten. Heel klein Google maakt de ads zo toepasselijk mogelijk. tja echtscheiding hoort daar blijkbaar toch bij
Ja precies! zo toepasselijk mogelijk, dacht ik gister ook al hahaha maar ja wij zelf denken niet zo, maar google wel
tja hoe vervelend ook maar echtscheiding hoor net zo goed bij het leven als geboortes denk dat je er niet te veel over moet nadenken . om eerlijk te zijn zie ik ze niet eens omdat ik er geen aandacht aan besteed
Ok je hebt gelijk Jopie ze kunnen advertenties wegdrukken... Norton ( de mijne) volgens mij niet. Ik zie ze trouwens ook niet , die advertenties, en dat is eigenlijk niet goed, want het is de bedoeling dat we er af en toe op klikken toch ....
oh dat! ik heb wel eens dat ik te snel op het forum aan het klikken ben en dan per ongeluk op zo iets klik, als ik dan terug wil, ben ik gelijk mijn nieuwe (die oranje) berichten kwijt..
Whhahahaha ik klikte laatst verkeerd en kwam op die site terecht en toen dacht ik al: hoe kom ik hier nu weer ?
Hmmm.. nou ik en mijn man zijn na de geboorte van mn dochter toch echt uit elkaar gegaan.. gelukkig waren wij niet getrouwd en kwam er ook gene shceiding.. maar voor t zelfde geld was dit wel zo.. en dan was zo'n links misschien handig geweest... misschien voor een boel dames niet van toepassing maar voor een paar toch ook wel...