Hallo, Ik heb een vraagje, Ik had rond 12 januari ongesteld moeten worden en dat werd ik niet, ik had vrijdag 11 januari s'avonds na het douchen met afvegen een heel klein beetje rose op de handdoek verder niets, ik heb al een paar weken last van verstopping en sneller vet haar. Dus in het weekend van 12 jauari een test gedaan negatief wel telkens wat lichte kramp vanaf maandag 14 januari wat meer afscheiding en ook soms wat geliger, de hele week niet ongesteld dus donderdag 17 januari weer een test weer negatief vrijdagavond de 18e begon er wat bloed te komen, zaterdag de hele dag, 's nachts niet zondag een klein beetje zonddagnacht niet en vandaag een klein beetje en vanmiddag was het over en heb weer wat meer afscheiding dit was niet mijn normale menstruatie en lijkt op mijn tweede zwangerschap wat eindigde in een miskraan dat was ook een paar dagen bloeden en 3 dagen erna een test en ik was zwanger alleen helaas na 7 weken een miskraam het enige verschil is nu met toen dat ik nu geen krampen had met de bloedingen Ik heb dus vanochtend weer een test gedaan en negatief (misschien dat ik de test te snel heb weggegooid) mijn gevoel zei al dat het niet op mijn menstruatie leek en dat bleek dus en dat ik zwanger kan zijn, mijn vraag is is dit herkenbaar en kan het zijn dat als ik later in de week een test doe deze positief kan zijn? Alvast bedankt
Hoihoi, Ja het kan inderdaad zijn dat je te vroeg hebt getest dus dat het Hcg nog niet voldoende is om het streepje te laten kleuren. Je kan einde van de week nog eens testen anders is het afwachten tot je volgende menses. Wanneer ben je met d epil gestopt, soms kan je daar ook op reageren door onregelmatige cyclessen. SPannend! Groetjes imke