Difrax merk

Discussie in 'Verzorging' gestart door babyprincess21, 15 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyprincess21

15 mei 2014
    61
    0
    6
    aan de kust
    wie heeft er ervaring met het merk Difrax? Zijn er nadelen bij het gebruik ervan?

2. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Bedoel je iets specifieks?

Flessen vond ik tien keer niets, eigenlijk gewoon waardeloos. Fopspenen hier wel van Difrax, bevalt prima en ze zijn, ook niet onbelangrijk, leuk om te zien. ;) Ehm... verder flessenborstels, ook niets op aan te merken. ;)

3. babyprincess21

15 mei 2014
    61
    0
    6
    aan de kust
    nee, maar ik vind de flessen er mooi uit zien en wil die kopen, tenzij er veel negatieve reactie's over zijn. Het is meer bedoeld om te inventariseren.

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Aah, zo. Het is nogal persoonlijk, ik vind ze niets, maar heb ook al vele positieve verhalen gehoord. Tip: koop eerst maar één fles om te zien hoe het je bevalt (hoe het je kleintje bevalt eigenlijk ;)), er is snel genoeg één bijgekocht of je vindt het niets en gaat toch over op een ander merk.

5. babyprincess21

15 mei 2014
    61
    0
    6
    aan de kust
    Oke, dan kijk ik nog even aan wat andere zeggen en dan kan ik altijd nog kijken wat ik doe. Het duurd nog wel even hoor voor ik het nodig heb. Maar ik ben graag goed voorbereid.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Wil je nu al flesjes kopen?

Idd ik zou 1 flesje halen, meer niet :)
    Ik heb een difrax fles, maar hij heeft krampjes dus op dr brown over gegaan :)

Difrax spenen zijn prima hoor, maar zou ik ook niet gaan inslaan ofzo, misschien wilt je kindje helemaal geen speen of net niet de speen die je in huis hebt.

7. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Speentjes zijn inderdaad erg fijn! Ze zien er nog leuk uit ook!

Flesjes nooit gehad, maar ik vind ze lelijk :p
    Ik heb de avent natural flessen.. Vind ze erg fijn en ze heeft er geen krampjes door (eerst de normale avent flessen gehad)

8. trotsemama12

trotsemama12 Bekend lid

17 feb 2014
    848
    1
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik heb de flessen en de tutjes van difrax, vindt ze allebei fijn en zoonlief ook.

9. babyprincess21

15 mei 2014
    61
    0
    6
    aan de kust
    Oke, nee ik ga nog niet inslaan. Ik ben wel al veel aan het rondkijken naar dingen die nodig zijn voor een kindje. Komt omdat de kinderwens altijd al in mij heeft gezeten. Nu we echt eraan zijn begonnen is het moeilijk om niet naar die dingen te kijken en zo af en toe wel iets te kopen. Zo staat er een simpele ikea commode in de douche die gebruikt wordt om alle flessen wasmiddel,shampoo,wc rollen etc op te zetten. En maken we langzaam ruimte om straks een box en bedje etc. neer te kunnen zetten. Dus stapje voor stapje zijn we wel al bezig om mijn kinderwens al langzaam waarheid te kunnen laten zijn (gevoelsmatig).

10. Juudje81

Juudje81 Fanatiek lid

14 mei 2010
    1.216
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier difraxflesjes gebruikt bij zoon, maar meer omdat hij gulzige drinker was en difrax de speen met het kleinste gaatje had voor op de fles.

Hier weinig last van lekken gehad (wat je nog wel eens hoort), vacuum trekken wél 'last' van gehad, al was dat voor zoon niet erg.

Vond wel de gewone flessen met minder onderdelen makkelijker en praktischer.

11. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.614
    1.155
    113
    Ik heb 4 flessen van difrax gehad, toen was ik er helemaal klaar mee, ze lekte als een zeef en de onderste dop zat of te strak, of te los.
    Maar wel een fijne klanten/klachten service, kreeg steeds een nieuwe fles toegestuurd.
    En de flessen borstel was wel fijn!

12. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.815
    2.674
    113
    Ik gebruik al bijna twee jaar flesjes van Difrax en heb nooit last gehad van lekkage of vacuum trekken. Je moet gewoon even snappen hoe het systeem met het ventiel werkt.

13. Mimime

Mimime Niet meer actief

Grinnik, mijn lactatiekundige noemde difrax flessen kindermishandeling voor kindjes die flink zuigen 😁

14. babyprincess21

15 mei 2014
    61
    0
    6
    aan de kust
    waarom Mimime?

15. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Wij hebben de flessen van difrax en werken prima. Ik vind het alleen een gedoe om die onderdelen bij elkaar te doen. Op zich zo gepiept maar toch. Ik gebruik dan meestal de flessen van Medela en wel de speentjes en dop van difrax. Verder de melkpoederdoosjes van difrax vind ik echt perfect. Zijn BPA vrij en handig in gebruik. Bij zo een toren van bijv. Hema, dan heb je dat bovenste gedeelte ( het dekseltje zegmaar) waarbij in de tuut dan melkpoeder achterblijft en voor hygiëne moet je dat steeds even droogmaken ( tenminste deed ik) en je moet dat het bovenste gedeelte steeds wisselen op het bakje, bij die van difrax gebruik je elke keer een andere opening. Ook de lepels van difrax vind ik wel fijn. Die gebruiken we nu voor de hapjes.

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik heb een difrax voor de papfles 's ochtends, voor de rest gebruiken we dr. Brown.

Speentjes hier is avent, dus daar kan ik je niet aan helpen.

17. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik vond de flessen wel fijn. De speentjes vind ik er leuk uit zien maar dochter wilde die absoluut niet.

18. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier difrax gebruikt tot voor kort, nu bornfree.. De lactatiekundige raadde de flessen af, net als avent flessen...

19. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Met welke reden?

20. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Omdat ze op de difrax flessen alleen maar een beetje hoeven te tutteren om er iets uit te krijgen, de speen is ook veel te stug waardoor ze geen goede zuigbeweging maken.

Zij raadde aan om bornfree/dokter Brown of nuby te gaan gebruiken

Deel Deze Pagina