slapeloze nachten.. Man in nachtdienst

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavang, 24 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavang

mamavang Niet meer actief

Helleuw!

mijn skatje gaat vannacht voor t eerst in 5 jaar weer de nachtdienst in.
    tis maar 2 dagen maar ala , tis werk..

Alleen..
    ik doe dan ook echt geen oog dicht..
    zo irritant..

Dochterlief slaapt de nachten ook al een tijdje door dus daar hoef ik ook geen gezelschap van te verwachten :p:p

nja, wat dus doen om de nacht door te komen..

2. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom slaap je niet dan?

3. mamavang

ja geen idee..

toen hij voorheen in de 3 ploegen zat schakelde ik met hem mee zodat we altijd samen sliepen haha want ik doe echt geen oog dicht..
    nu dus niet zo handig omdat meisje morgenvroeg rond 8 uur toch echt haar dag gaat beginnen..

4. kim90

kim90 Actief lid

8 okt 2013
    466
    174
    43
    Vrouw
    GGZ Verpleegkundige
    Zoetermeer
    Hahah net of ik mn vriend hoor praten.. als ik in de nacht zit kan hij ook niet slapen.. arme ligt de hele nacht wakker en werk dan op de dag.

misschien moet je lekker een boek gaan lezen ?

5. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ga lekker lezen idd of kijk een film.
    Ik zou zelf wel heel graag willen slapen dus zou het eens proberen toch van te voren lekker te ontspannen en dan een melatonine in te nemen.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Meen je dat nou? Ik vind het heerlijk als mijn man in de nachtdienst werkt, lekker het hele bed voor mij alleen :D . Gelukkig maar want dat 1 keer in de 3 weken is het een hele week het geval, zou niet best zijn als ik niet zou slapen.

Ik snap het niet zo goed eigenlijk....Hoe weet je trouwens nu al dat je niet slaapt? Ga op je gewone tijd naar bed, controleer of de deuren op slot zijn, neem je telefoon mee en gewoon lekker slapen :)

7. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Herkenbaar!! Ik lig niet de hele nacht wakker maar val vaak pas tegen 2 uur in slaap en ben 6 uur klaar wakker. Manlief werkt gemiddeld 12 nachtdiensten per 4 weken :cool:
    Ik lees veel 's nachts of kijk uitzendinggemist;)

8. mamavang

nou, dat weet ik omdat dat altijd zo is geweest hihi
    geen aanwijsbare reden voor..
    maar ben gelukkig niet de enige hier :)

9. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.750
    646
    113
    Gelderland
    Herkenbaar.... fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.... ik doe dan dus ook geen oog dicht. :):( Gelukkig werkt mijn man geen nacht/ storingsdiensten meer! Misschien inderdaad een melatonine of zoiets.

10. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Voor mij niet herkenbaar, maar dat is omdat mijn man ALTIJD 's nachts werkt.
    Ik slaap nu juist niet, als hij een nacht vrij is, en dus naast me ligt in bed haha. Vannacht is hij vrij, dus dat wordt weer wakker liggen en mijn eigen ergeren aan het gesnurkt, geschuif en mijn dekens die constant weggetrokken worden hihi.

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ga lekker in een. Warm bad of douche.
    Neem je wat melatonine als je dat hebt, banaan of melk (daar zit melatonine in)
    Ga dan lekker in bed tv kijken of op een ipad,gsm wat internetten in bed en als zp begint leeg te lopen word je wel moe :)

12. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    ohw, wat lijkt me dat irritant zeg, als je zelf ook niet kunt slapen dan. hier man ook regelmatig nachtdienst maar ik slaap prima dan ;) hoop dat je de nacht, en dag erna in geval van niet slapen, een beetje doorkomt, succes!

13. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Als mijn man weer een nacht moet overnachten dan nestel ik me lekker in de bank met een dekentje en zet de tv zacht dan Dommel ik vrij snel weg.. In bed slaap ik dan ook echt niet...

14. mamavang

dank jullie allemaal..
    vooralsnog lekker achter mn lappie op de bank..

15. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    hihi hier ook ;) maar dan op i-pad

16. josa90

josa90 Actief lid

24 feb 2013
    383
    25
    28
    pedagogisch medewerkster op een kinderdagverblijf
    Heel herkenbaar, ik slaap ook heel slecht en licht wanneer mijn vriend nachtdienst heeft. Het wordt wel beter nu hij vaker nachtdienst heeft.

17. mamavang

ja misschien is het ook wel wennen..
    ben wel erg blij om te lezen dat ik niet de enige ben..
    vond t al zon raar iets..

misschien kruip ik wel bij dochtertje op de kamer.. staat toch n logeerbed hihi

18. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    De mijne mag geen nachtdiensten draaien vanwege zijn gezondheid.

Maar ik herken het wel in de zin van dat ik gewoon geen oog dichtdoe als ik 's avonds als eerste in bed lig.
    Ofwel gaan we samen slapen, ofwel hij eerder (hij moet 's ochtends soms heel vroeg beginnen), maar ik zal nooit maar dan ook nooit als eerste 't bed inkruipen.

In die zin zou ik dus ook geen oog dichtdoen als hij nachtdienst zou hebben.

Het is hier ooit wel ter sprake gekomen en voor 1 nacht zou hij het nog mogen van mij (dan slaap ik maar een nachtje niet of nauwelijks). Maar op regelmatige basis is het gewoon funest voor zijn eigen gezondheid en zijn slaapprobleem.

Eigenlijk zou hij overigens zelfs totaal geen ploegenwerk mogen doen, maar da's ondoenbaar in zijn sector.

19. babylo

babylo Bekend lid

19 mrt 2013
    613
    46
    28
    Ik ben dus niet de enige.. Ml moet deze week ook nachtdienst draaien en ik doe dan geen oog dicht.. Dit hou ik dan tot woensdag vol en dan slaap ik als een roosje. Hihihii..

20. mamavang

Ik ben echt zo blij dat ik niet alleen ben in dit haha
    Sterkte komende week en slaap lekker woenzdag..
    Ik lig inmiddels klaarwakker in bed..
    Maar wel lekker warm :D

Deel Deze Pagina