Net als haar broer heeftE flinke rode wangen Ws eczeem ? Vd huisarts cetamacrogol creme gekregen maar ik blijf 20x per dag smeren en nog na een nacht isbhet weer rood Nu heb ik gelezen over bessen capsules voor huid haar en nagels Heb inmiddels ook iemand gesproken die positief is Maar zijn er hier die daar ook ervaring mee hebben?
Ik zou eens een andere zalf/creme gebruiken, apotheek heeft verschillende soorten vettende zalven liggen. Sommige mensen zijn allergisch/overgevoelig voor cetomacrogol. Mijn jongste heeft een droge huid en vooral in winter eczeem plekken, maar als ik daar cetomacrogol opsmeerde werd het rood en gilde ze het uit van pijn... Ik gebruik nu al een tijd koelzalf, ben daar erg tevreden over! (deze zou ook op doktersrecept gegeven moeten kunnen worden, dus dat je het niet zelf hoeft te betalen)
Ik zweer bij la roche-posay. Vaseline-cetomacrogol creme hielp hier ook niet. Als ze een uitbraak van eczeem heeft moet ik helaas wel smeren met hormoonzalf, maar sinds ik haar huid onderhoud met la roche is het minimaal en de jeuk is verdwenen en heeft ze weer een baby gladde huid. Geen ervaringen met de capsules.