eczeem en creme's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sweetlakecity, 22 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ik heb toen bij de veranderingen van dit forum een bericht geplaatst dat mijn kindje zo last van eczeem had. Bericht is nu weg :(
    Ik was benieuwd hoe het met de andere mama's ging.

Nu wisten we dat het hier kwam door een allergie maar het ging maar niet echt super weg. (niet snel genoeg naar mijn mening)
    Ook merkte ik dat haar huidje wel droog was.
    Ik kreeg als tip om lipikar baume te gebruiken van het merk La Roche-posay en ik wilde zeggen het is SUPER spul!
    Bedankt voor de tip.
    Ik wilde ook weten hoe het gaat met de mama die zeezout gebruikte.

2. MamavanRowan

MamavanRowan Actief lid

9 jun 2009
    205
    0
    0
    voorlopig thuisblijfmama
    Zeeland
    Hoi,
    Ben even aan het meelezen,want ik ben erg benieuwd naar tips..

Ons zoontje heeft ook behoorlijk eczeem,in zijn knieholtes,alleen heeft hij er absoluut geen last van,tenminste.....ik merk het niet,hij krabt er ook niet aan...heb al heel veel gesmeerd,hormoonzalf van de HA,homeopathische middeltjes,sudocremè,uierzalf,calendulan....echt niks helpt,lijkt wel of het alleen erger wordt,ziet er ook enorm droog uit...

Waar haal jij dat lipikar baume,gewoon bij drogist??of is dat op HA advies..

Alvast bedankt hoor..:)

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

#3 Sweetlakecity, 23 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jun 2009
    het is niet bij iedere apotheek te koop.
    Maar het is net zo een merk als Vicky zeg maar.
    Geen verwijsbrief nodig.

Na 3 dagen hormooncreme smeren ben ik gestopt en heb ik deze creme gebruikt. Gaat super hier!

4. demi79

demi79 Actief lid

15 aug 2008
    187
    0
    16
    Ben heel erg blij dat mijn tip werkt. Ik vroeg me al af of je er goede resultaat mee had. Hartstikke fijn, joh!

Mijn zoontje heeft nog af en toe nog een opwakkering (soms erg droge huid), maar ik hou het onder controle met die Lipikar Baume. Ik hoop dat hij er over een paar maanden overheen groeit.

Deel Deze Pagina