Eczeem en groeiproblemen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie1980, 14 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Vanmiddag naar de huisarts geweest, die heeft even overleg gehad met een kinderarts. Deze zegt dat eczeem hoogstwaarschijnlijk niet de oorzaak is van een afbuigende groeicurve. Ik heb nu een verwijsbrief gekregen en een afspraak gemaakt bij de kinderarts, dan hoor ik wel wat ze nu willen gaan doen en/of onderzoeken. Helaas kan ik pas over een maand terecht.

Voorlopig moest ik even stoppen met de hormonenzalf, omdat dit ook een lichte groei-achterstand kan veroorzaken, dus nu even alleen een vettende creme gebruiken. Ik zal het badderen ook even minderen, maximaal 2 keer per week. Ik zal ook even naar de apotheek gaan voor Lanettezalf, even een tube proberen en dan eventueel een recept vragen aan de huisarts. Die cetomacrogol wil ik even niet gebruiken, omdat het wat beter lijkt te gaan sinds ik hiermee gestopt ben en Bepanthen gebruik.

Groetjes Saskia

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hopelijk kan de kinderarts snel wat voor je kindje betekenen. Succes!

3. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    sassie1980: ons zoontje had erge eczeem en in het begin was hij ook een happy sweezer (net of hij altijd verkouden is maar er kwam geen snot uitlopen)

na de latste provocatietest had hij alleen erge eczeem.

Het kan natuurlijk ook zijn dat pepti niet voldoende is en dat hij een andere voeding nodig heeft
    op deze site kun je heel veel lezen en ook boekjes aanvragen

http://www.meadjohnson.nl/

Deel Deze Pagina