ik vraag me toch af hoe dit bij jullie gaat. als er savonds/snachts iets buiten aan de hand lijkt te zijn, wie gaat er dan naar buiten toe om te kijken wat er loos is? hier ben ik elke keer de sigaar. mijn vriend slaapt overal doorheen, je kan een honderduizendklapper afsteken voor het huis en hij word nog niet wakker. afgelopen nacht was het weer raak, ik hoorde een raar geluid en de honden gingen als gekken tekeer. ik uit het raam kijken maar zag niks. dus badjas aan en met hond naar buiten toe. hij was erg allert maar ik kon niks zien. ik weer naar binnen, badjas uit en terug in bed. mijn vriend heel droog... wat was je aan het doen schat?? zucht...
ik denk dat ik mijn vriend stuur haha... als hij niet zou willen zou ik wel zelf gaan (wel niet ongewapend haha)
Ik hoor het en schop man eruit.. Wij hebben een bedrijf waar laatste jaar twee keer poging tot inbraak is geweest en dan moet hij er ook naar toe, heeft tegenwoordig wel een hele grote zware zaklamp bij zich. Laatste keer waren er nog mensen op het terrein, nu moet hij van mij wachten tot de politie er is, vind het doodeng...
Ik ga snachts altijd na buiten, ook nog zonder hond want die van mij valt alles en iedereen aan en dat is niet de bedoeling, ik neem me echter wel een ijzeren staaf mee. Van mijn vriend mag ik niet naar buiten, maar als ik iets in de achtertuin hoor en de honden gaan te keer ga ik toch, ik heb liever dat ik ga kijken dan dat er inbrekers zijn. Vorig jaar hoorde ik ook wat, en ben ik gaan kijken met de honkbalknuppel, en toen waren er 2 mannen in de tuin toen heb ik de hond ook niet losgelaten want ik was veel te bang dat ze mijn hond zouden kunnen steken, ik ben achter ze aan gerend en heb de laatste nog net een slag na kunnen geven. Toen was mijn vriend wel heel erg kwaad op mij maarja goed.
Toen ik 37 weken zwanger was van mn oudste zoontje hoorde we in de gang opeens allemaal kabaal. Meneer blijft liggen en zegt 'ga jij ff kijken?' Bleek achteraf de rookmelder te zijn die op de grond was gekletterd, maar wat een held zeg.. not
eeeh, niemand! Als ik beneden in huis wat hoor, jelmar ophalen, slaapkamerdeur op slot en bellen maar! ze nemen alles maar mee, m'n leven/gezondheid is me meer waard dan een tv!!
Hihi mijn man! Toen ik net zwanger was had ik met 7 weken zwangerschap geloof ik dat ik heel veel droomde, nu nog wel maar niet zo erg meer. Hij moest er toen echt elke nacht uit om te kijken of er niemand binnen was..
haha sorry, ik moest hier toch wel heel hard om lachen Ik ga zelf wel kijken, als ik er niet doorheen slaap. Anders mijn man, of allebei. Ik heb overigens heel lang met een heel groot mes onder mijn bed geslapen, omdat mijn man toendertijd nachtdienst had en ik vind alleen in huis 'snachts niet zo'n succes. daarnaast woonde wij toen in een vrij oud huis, wat direct op de dronkenmans route lag, dus elk weekend stond er wel een dodo voor de deur of aan de deur te peuteren. Nu slaap ik niet meer met iets onder bed, niet echt babyproof he en we wonen 3 hoog, dus ze kunnen alleen, als ze al binnen kunnen komen beneden, via de voordeur. Oh, en het konijn gaat stampen als ie' iets vreemds hoort haha
Mijn man gaat er dan uit. 1x heb ik 'm behoorlijk geknepen. Wij woonde in het centrum en mijn man had de fietst van zijn moeder geleend en die stond nog buiten ( stonden vaak fietsen buiten). We liggen op bed en woonde op 1 hoog en hoorde ineens van alles. Mijn man zei shit de fiets van mijn moeder. Dus hij snel in de kleren en naar buiten rennen, inderdaad die fietst weg (bleek in de gracht te zijn gegooit). Mijn man zag 2 jongens een stuk verderop rennen en ging er achter aan. Ik was inmiddels ook naar buiten gerend en ging achter mijn man aan. Net op dat moment kwam er politie aangereden dus die hield ik aan en snel alles verteld. Die hebben die jongens toen ook kunnen houden. Achteraf gezien was het best eng omdat die 2 jongens net iemand hadden neergestoken en hadden beroofd. Daarom was de polite dus al bij ons in de omgeving aan het rond rijden.
Vriend gaat altijd kijken als hij iets hoort. Maar we hebben een slot in de gang deur die naar de slaapkamers leidt en die zit dus sowieso altijd op slot. Slot is er overigens niet om die reden in gekomen maar voor dochter, zodat ze niet s'nachts stiekem de boel op de kop kan zetten .
Wij wonen op de 1e verdieping en via het balkon komen ze niet zo snel binnen, maar als de hond aanslaat ga ik of mijn man kijken. Mijn man is niet zon held eigenlijk, die heeft zoiets van "gaat vanzelf over"
ik maak mijn man wakker en hij mag eruit. sinds we een alarm hebben (na inbraakpoging) slaap ik gelukkig wel beter en wordt ik niet meer wakker van ieder geluid
Mijn man gaat kijken, ik durf niet zo goed hoor. Wij kunnen wel door de ramen in de tuin kijken en die wordt verlicht door een lantaarnpaal. Dus dat durf in nog wel.. hihi.. Als er echt iemand is durf ook nog wel de politie te bellen maar echt niet dat ik er zelf achteraan ga. Ik zou mijn man trouwens ook tegenhouden om er achteraan te gaan, schijterd hé! P.s. ik werk wel ambulant in de nachtdienst, waardoor ik de hele nacht in mijn eentje 'op straat ben' en zo'n 20 donkere huizen in ga. Dat durf ik dan wel weer
mijn man is ook een vaste slaper, net als zijn dochter, . Maar als er iets dan kan ik hem wakker makken en springt hij zo zijn bed uit. (brandweerman he). Ik mag van hem zelfs 's avonds de deur niet meer open doen. Dus hij laat me zeker niet naar buiten gaan! Wel zorgzaam,