Ja daar ben ik weer met mijn eczeem het is gewoon een beetje nieuw voor mij omdat niemand het in de familie heeft. Maar ik heb het vermoede dat onze dochter eczeem krijgt door de zonnenbrandcreme... Ik Jan er niets over terug vinden op Google. Maar ze zit nu onder en dat was verleden keer ook al na het gebruik van en dan een paar dagen later zit ze onder. Dus wat gebruiken jullie voor zonnebrandcreme bij eczeem?
ik krijg zelf nooit eczeem van de zonnebrand, maar wel een allergische reactie op sommige...of gewoon zonne allergie...( maar heb dus wel eczeem) waar ik niet op reageer is etos huismerk
Hier bij beide kindjes verergering van het eczeem bij warm weer. En ook uitslag van geparfumeerde zonnebrandcreme. Louis Widmer gaat hier bijvoorbeeld goed. Ik smeer meestal factor 30, voor mijn gevoel sluit factor 50 de huid zo af.
ik heb die van garnier dat is de enigste waar mijn zoon met exzeem tegen kan. Hij kreeg van alle andere meteen plekken
Dank jullie voor de tips! @miis, ja ik denk dat het misschien ook met de warmte te maken heeft. Maar ze zit echt ineens weer helemaal onder terwijl het net goed ging. En het enige wat veranderd was, is het gebruik van zonnebrandcreme. Dus daarom dat ik die link legde, het is nog een beetje zoeken waar ze op reageert.
Huisarts bellen, ze hebben speciale zonnebrand(contralum). Na drie jaar ellende met rode vlekken na elke crème, kwam ik op het idee om de huisarts om advies te vragen Had ik veel eerder moeten doen!
Mijn zus is heeft met haar dochter van 7,5 al heeeeel wat.producten geprobeerd en na heel veel jeuk hebben ze.Louis widmer ontdekt. Hier bij de DA drogist heb ik testers voor haar gekregen of ze deden een beetje in een klein potje om te proberen. Mijn nichtje kan nu eindelijk, na 7,5 jaar worden ingesmeerd zonder binnen een uur huilend onder de douche te.staan en daar vurig gevlekt onder vandaan te.komen en kriebel pilletjes te moeten slikken.
hier ook uitslag van de zonnebrand creme . wij gebruiken nu ook louis widmer na van alles te hebben geprobeert. werkt geweldig
Hier ook Eucerin voor een baby'tje met eczeem. Moet overigens zeggen dat ik geen ervaring heb met andere zonnebrand, want deze deed het gelijk goed
Ja hier ook! Ik ben er ook heilig van overtuigd dat het door de zonnebrand komt. De arme knul zit van top tot teen onder met rode, vurige en pijnlijke plekken. Nu maar weer smeren met hormoonzalf en vaseline cetamagrol en de zonnebrand van de Kruidvat gebruiken. Daar had hij geen last van namelijk. Ik had trouwen die van No-Ad