beha's

Discussion in 'Zwangerschap' started by gipsy68, Jun 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gipsy68

gipsy68 Lid

Feb 9, 2007
    40
    0
    0
    vlissingen
    goedemorgen dame's

ff een vraag kan hier geen topic over vinden maar als je een zwangerschaps(voedingsbeha) koopt houden jullie dan je gewone maat aan of moet je die groter gaan kopen?
    lijkt wel of ze er hier in zeeland in geen een winkel verstand van hebben! :rolleyes:
    jullie misschien wel?

2. Adine

Adine Fanatiek lid

Sep 12, 2006
    2,355
    0
    0
    Ridderkerk
    Mijn boobs zijn toch wel gegroeid in al die maanden, dus mijn eigen maat kan niet meer. Heb mijn voedingsbeha's dan ook best ruim gekocht. Niet te groot natuurlijk, maar ook niet dat ze nu al strak zitten.

3. Mirelle

Mirelle Actief lid

Dec 11, 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Voedings BH's kan je beter aan het einde van je ZW kopen.
    Het kan zijn dat je borsten blijven groeien.
    Koop ze ook iets groter ivm stuuwing en zoog compressen.
    Ik ben van een kleine C naar een grote D gegaan, en mijn omvang is ook groter geworden....

Meegroei BH's zeggen het al, die groeien idd mee.
    Koop ze op die maat dat de haakjes op z'n strakst staan, kan je altijd losser zetten als het moet.

Groetjes, Mirelle.

4. kreeftje1984

kreeftje1984 Fanatiek lid

Jul 19, 2006
    2,510
    0
    0
    Een huisje in FRIESL
    Ik heb de cup maat groter gekocht ik ben van c naar d gegaan, voedingsbeha's koop ik later in mijn zwangerschap aangezien het allemaal toch nog kan gaan groeien.

5. YvonneM

YvonneM Lid

May 27, 2007
    55
    0
    0
    Ik zou zeggen: laat ze het even opmeten in de winkel (gewoon naar een goeie lingeriezaak gaan dus). Ik ging bijvoorbeeld van C (voor de zwangerschap) naar E.

Ook vond ik het heel vervelend dat sommige voedingsbeha's zo weinig steun boden. Ik droeg altijd beugelbeha's in de t-shirt uitvoering (dus met een wat dikkere bovenlaag zodat je geen stijve tepels ziet bij bijv. kou) en nu zo'n beugelloos ding vond ik maar niks. Na even zoeken kwam ik toch uit bij een goeie lingeriezaak en daar ben ik goed geslaagd.

Share This Page