Hoi, We hebben al 1 popje, met hard gezichtje, en een zacht lijfje. Mijn dochtertje speelt hier veel mee. In de creche blijkt ze ook enkel maar met de popjes te spelen. Nu wil ik nog een popje bij voor haar. Maar ik houd niet van die Baby annabels, Baby Borns.. Die zijn allemaal helemaal roze van kleur (bah ik wil iets met vrolijke kleurtjes) Bovendien zijn de armpjes en beentjes vaak hard, dat wil ik eigenlijk niet. Ik wil dit: - zacht popje (eventueel wel hard gezichtje) - vrolijke kleurtjes - mondje waarin je een speentje kan steken is ook wel leuk voor dochter denk ik - kleertjes die je kunt uitdoen en terug aandoen Nu zag ik al volgende - Lalaloopsy Babies: voldoet aan alle wensen, leuk flesje erbij, maar deze heeft geen kleertjes aan, enkel maar een luiertje.. - Lilliputiens pop: kan je geen speentje geven... - Haba pop: kan je geen speentje geven.. Hebben jullie nog tips?
zoiets? heeft mijn nichtje ook gekregen en vind ze helemaal leuk! alleen geen hard hoofd....wel speentje en luier en kleding die uit kan! Selintoys - BABY STELLA / STOFFEN POP / LAPPENPOPPEN