Begin Oktober heb ik een afspraak bij de dermatoloog om te onderzoeken als ik misschien een contact allergie heb.
Het is ook vervelend omdat het letterlijk lijkt alsof je door een "buisje" luistert. Hoor gelukkig nog wel de vogeltjes en versta mensen ook ga straks ook als nog even naar de huisarts.
Nu snap ik er helemaal niks meer van...Me huisarts vondt het niet nodig om te druppelen nu terwijl 2 andere doktoren aangaven veel onrustigheid in me gehoorgangen te zien en wel adviseerden om te druppelen.Dit is zelfs nog door 1 van de doktoren uitgetekend om wat uitleg te geven.Zou blij zijn als ik in Oktober naar de dermatoloog kan
Ugh ja, wat een tegenstrijdig advies… hopelijk kan de dermatoloog goed adviseren dan, ook al duurt dat nog wel even…
Toevallig ga ik ook over naar een andere huisarts wegens de afstand.Vanaf Maandag gaat die open toch misschien kijken als hun misschien er nog naar kunnen kijken. Nu dacht me huisarts ook aan een holte ontsteking en dat dat ook misschien klachten kon geven van anders horen,Vindt vooral soms me eigen stem vreselijk om nu naar te luisteren hahaha nu ben ik van mezelf best een kwebbel
Je bedoeld toen ik eerder van de week bij de dokter ben geweest of in het verleden in het ziekenhuis?
Ben gewoon super bang momenteel voor gehoorschade ook omdat ik alles zo dof hoor maar ook bij de huisarts vandaag weer en ook de mensen om me heen zeggen als je echt schade zou hebben dan zou je echt dingen zoals vogeltjes niet meer horen, moeite hebben met mensen verstaan als je ze bijvoorbeeld niet zou aankijken maar dat is het niet. Krekels hoor ik ook nog maar ik weet niet waarom mijn hoofd er zo mee bezig blijft houden. Me ouders blijven ook steeds zeggen je oren zijn ook nooit rustig helemaal dus het is ook logisch dat het misschien wat anders hoort.
Ik had ook een neusspray voorgeschreven gekregen maar kreeg een enorme druk achter me oog leek het. De assistente gaf het advies even te stoppen met de spray terwijl de huisarts vandaag dus weer zegt dat ze adviseerde om toch te gaan sprayen dat die druk misschien juist kan betekenen dat er wat in beweging komt
52zaterdag om 22:59 Nu toch wel een branderig gevoel in me beide oren, Ik heb de oordruppels nog niet gebruikt. Kijk er een beetje tegen op ook om ze te gaan gebruiken aangezien deze variant vaak heel erg bijt in me gehoorgang. Dit bedoel ik. Wat was het advies van de dermatoloog de laatste keer. Waarvan je de rapportage plaatste Daar gaat het duidelijk om exceem. Ik zou stoppen met advies vragen bij verschillende artsen. Dat is inderdaad verwarrend omdat ze allemaal een andere expertise hebben en het nu bij de dermatoloog houden tenzij hij je doorverwijst Je wordt er alleen maar onrustiger en gespannen van. Heb je iemand in je omgeving die je hier in een beetje kan begeleiden?
Ik was vandaag naar de dokter omdat ik dat gevoel van anders horen had en ook over die neusspray. Eerder deze week zei ze eerst ook druppelen is niet nodig en aan het eind van het consult wel. Ja ik heb wel fijne familie
Toch vandaag weer bij de dokter geweest omdat het me gewoon niet lekker zat in combinatie met die suizen. Deze dokter heeft me vaker gezien met me oren en gaf ook aan dat in het begin van me gehoorgang heel opvallend het heel onrustig is. Nu toch een andere oordruppels gekregen die met hyrdrocortison en daarbij fluticon neusspray. Heb ook voor me geruststelling gevraagd als suizen ook kan komen door die onrustigheid in plaats van gehoorschade, Hij gaf aan dat het zeker kan. Dit gaf me toch wat geruststelling en ook aangezien ik nog veel geluiden gewoon hoor en geen moeite heb met mensen verstaan
Hoe verliep een schimmel bij jou? Had je pijn of vooral eigenlijk net zoals mij af en toe jeuk en vieze prut?
Voor de dames waar zure oordruppels hielpen welke van de 2 hadden jullie? Aangezien er 2 verschillende zijn
Heb jij het ook echt in je gehoorgangen? Of meer in de schelp? Ik heb ook een hormoonzalf maar die is voor in me oorschelpen
Later toen ik je berichtje nog een keer las las ik het ook maar soms werkt me hoofd niet mee Had jij ook meer jeuk dan pijn? Ik heb vooral nu steeds van die kriebeltjes zo noem ik het maar en wil dan het liefst er aan zitten maar probeer er van af te blijven en soms het gevoel iets doffer te horen
Die met hydrocortison. Was prima. Bij het indruppelen loopt en kriebelt er inderdaad wat, maar dat is de vloeistof die zich verspreid.