Maar vorige week was je bij de arts en toen is besloten het niet te doen. Klopt het dat je de zalf dan al een week niet smeert terwijl je het wel voorgeschreven hebt gekregen? Vrijdag gaf je aan dat je bang was voor oorsuizen van de hydrocortison. Dus je had van vrijdag tot nu kunnen smeren, wellicht was het al over geweest en was een kweek afnemen helemaal niet meer nodig.
De hydrocortison die ik Vrijdag heb gekregen zijn oordruppels, Triamcolon zalf heb ik voorgeschreven gekregen. Ik heb al zelf een suisje sinds me oren onrustig zijn en ben bang dat het anders erger werd als ik die druppels zou gebruiken.
Maar dat suisje heb je dan misschien juist van de onrustige eczeem nu, ik zou juist echt zsm gaan smeren of druppelen…
Ik ga starten met smeren, De huisarts had geen plekjes meer voor een swab vandaag. Rechts suist ook het meest/hardst en de dokter zei ook dat deze het meest onrustigste is. Ik heb al sinds 2019 een suisje maar toen ook eigenlijk altijd al eczeem te zien en heb toen ook bij de kno arts een audiologisch onderzoek gedaan maar die was gewoon goed. In het verleden niet echt veel met de eczeem gedaan dus ik ben benieuwd wat het gaat doen