germ weer ziek en ik kan er niks aan doen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happymama, 16 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

even van me af schrijven hoor

mn meisje is weer ziek ze was net beter van een oorontstekingen , en nu is ze alweer zo strond verkouden ..
    slecht slapen
    huilen huilen huilen
    hoesten als een gek
    veel slijm spugen
    en snot neuzen poetsen
    en sjagie ..........
    ppppffff heb ze maar een paracetamolletje gegeven zodat ze ff lekker slaapt .

balen is dat je er gewoon niks aan kan doen ...
    heb wel luuf gesmeert .
    bed schuin
    paracetamol
    en een ui op dr kamer

tot overmaat van ramp heeft ze ook nog een schimmeltje (heb er al een zalfje voor .

wie zit er nog meer in de zieke boeg ????

:(:(:(

2. Storm

Storm Niet meer actief

Komen er hier net weer een beetje uit. Mijn kereltjes was ook zo verkouden. Een hardnekkige verkoudheid. Veel groene snot, slijm ophoesten en soms daardoor ook overgeven. 's Nachts iedere keer wakker en een eetlust van bijna niks.
    En inderdaad wat je zegt, luuf smeren, neusspray, paracetamolletje voor de rust, het bedje staat ook hier iets schuin en stomen in de douche.
    Wonder boven wonder was zijn stemming wel prima. Dat scheelde voor ons een heel stuk.

Gelukkig heeft ie z'n eetlust weer terug, slaapt ie 's nachts sinds 2 dagen weer redelijk door. En ik heb het idee dat het neus schoonvegen ook steeds minder vaak hoeft. Mag ook wel, zijn bijna twee weken verder.

Maar beterschap met de kleine. Niks aan als ze zich niet lekker voelen. En dan de oorontsteking net weer over. Je valt wel met je neus in de boter.

3. happymama

tjah t houd hier niet op gelukkig eet en drinkt ze wel goed , hoop niet dat t te lang duurt want di over een week word ze 1

4. happymama

gelukkig maar dat er niet veel zieke kindjes zijn !!

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    J. is net weer - min of meer - hersteld. Ben benieuwd hoe lang het dit keer duurt...

Deel Deze Pagina