even van me af schrijven hoor mn meisje is weer ziek ze was net beter van een oorontstekingen , en nu is ze alweer zo strond verkouden .. slecht slapen huilen huilen huilen hoesten als een gek veel slijm spugen en snot neuzen poetsen en sjagie .......... ppppffff heb ze maar een paracetamolletje gegeven zodat ze ff lekker slaapt . balen is dat je er gewoon niks aan kan doen ... heb wel luuf gesmeert . bed schuin paracetamol en een ui op dr kamer tot overmaat van ramp heeft ze ook nog een schimmeltje (heb er al een zalfje voor . wie zit er nog meer in de zieke boeg ????
Komen er hier net weer een beetje uit. Mijn kereltjes was ook zo verkouden. Een hardnekkige verkoudheid. Veel groene snot, slijm ophoesten en soms daardoor ook overgeven. 's Nachts iedere keer wakker en een eetlust van bijna niks. En inderdaad wat je zegt, luuf smeren, neusspray, paracetamolletje voor de rust, het bedje staat ook hier iets schuin en stomen in de douche. Wonder boven wonder was zijn stemming wel prima. Dat scheelde voor ons een heel stuk. Gelukkig heeft ie z'n eetlust weer terug, slaapt ie 's nachts sinds 2 dagen weer redelijk door. En ik heb het idee dat het neus schoonvegen ook steeds minder vaak hoeft. Mag ook wel, zijn bijna twee weken verder. Maar beterschap met de kleine. Niks aan als ze zich niet lekker voelen. En dan de oorontsteking net weer over. Je valt wel met je neus in de boter.
tjah t houd hier niet op gelukkig eet en drinkt ze wel goed , hoop niet dat t te lang duurt want di over een week word ze 1