Hoi, Is idd een erg leuk boek, heb hem nu te leen omdat ie niet meer bij de AH te krijgen was. Maar nu hoorde ik dat het boek weer in de winkels komt, ik dacht volgende week. is stukken goedkoper in de winkel dan op marktplaats, eci, bol.com of iets dergelijks. Greetz
Ik heb zelf het boek bol.com | Koken op de groei van 0-6 jaar, Yolanda van der Jagt | Nederlandse boeken. Staan leuke recepten in, en ook voor jezelf lekker om te maken.
Ik heb zelf het boek opperdepop en er staan beste lekkere dingen in. Gisteren voor het eerst wat uitgeprobeerd en het kon Melvin niet snel genoeg gaan. Ik heb hem gekregen toen ik zwanger was.
Ik keek zo af en toe eens op keukenkikker.nl om een idee op te doen. Misschien vinden jullie het iets als julie deze site nog niet kennen. De Keukenkikker | Verse babyvoeding maak je zelf!
Sharon van Wieren. Babykookboek Opperdepop van de AH (vind ik wel aardig, niet super) Gina Ford (Contented little baby book of weaning) Deze gebruik ik soms maar meestal eet het mannetje gewoon met de pot mee (gisteren boerenkool, vanavond zalm met rijst, morgen curry)
Ik had naast deze boeken ook nog Annabel Karmel's New Complete Baby and Toddler Meal Planner, maar net als Cygnet, niet veel gebruikt, met de pot mee ging eigenlijk al heel snel goed. Ook met de wat gekruidere dingen. Vooral kerrie, niet raar, want die smaak kenden ze natuurlijk al via de melk. Ik zit er over te denken om een kookboek te schrijven met familierecepten die je ook aan je baby kunt geven, heb nu al een aardige verzameling, zoek alleen een uitgever.
Goed plan! Kerrie hier ook een groot favoriet net als knoflook Annabel Karmel heb ik ook in huis maar dan alleen Baby purees. Was best even handig met het beginnen.. toen was mijn inspiratie toch wel beperkt.
Is dat boek Opperderpop ook met recepten die je dan voor de hele familie kan maken? Daar ben ik eigenlijk naar op zoek.