Eczeem of iets anders???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door yeira, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

tjonge jonge zeg hij moet gewoon een verwijsbrief maken voor de dermatholoog
    ik vind t er best heftig uitzien

2. p1982

p1982 Niet meer actief

is er geen exceemdeskundige via een thuiszorg instantie in je woonplaats dit helpt ook wel

3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Denk dat je witte plekken bedoeld ;) maar ik heb nu zelf door mijn zwangerschap matig last van eczeem in mijn arm holtes. Jeuk is weg alleen heb ik nu op de plek waar het eczeem zat witte plekken dus volgens mij heel normaal

4. jojo29

jojo29 Bekend lid

4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht

mijn dochtertje heeft het zelfde maar bij haar zie het echt heel goed om dat ze een halfbloedje is op vakantie heb ik haar niet met hormoonzalf ingesmeert overdag alleen sávonds maar zij heeft ook van die rare plekken het lijkt wel op pigmentatie ze heeft het op haar benen en armen.
    ik weet niet of je zoontje een droog huidje had dan kan het misschien zijn dat de droge plekken de zon niet hebben gepakt of zo
    het is heel raar maar hormoonzalf gebruik ik bijna niet meer ik kreeg het ook voor op de wangen en de knie holtes maar op de wang heeft ze daarvan kleine rode adertjes gekregen.
    dus wel uitkijken ook weer met hormoonzalf.
    ik gebruik nu vaseline resceu het dat is de enige tot nu toe wat helpt voor de droge huid want mijn dochtertje krijgt ook eczeem omdat ze een hele droge huid heeft nu voelt de huidje weer aardig zacht.

eczeem komt en gaat dus het is weer afwachten

ze moeten er overheen groeien.

gr jojo29

5. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ja van hormoonzalf wordt de huid heel dun daarom wordt het ook eigenlijk afgeraden bij baby's.

Deel Deze Pagina