Hey meiden, Eva is gister heel hard gevallen op haar mond, het ging onwijs bloeden zo zielig na 5 min was het weer gestopt, heb gevoeld de tanden zijn heel en vast, maar nu ben ik zo bang dat de tanden zo,n klap hebben gemaakt dat er een zenuwe geraakt is en dat de tand zwart gaat worden, lijkt me zo rot voor haar ze is nog zo klein.... Wie heeft er ervaring mee en ik wil werten hoelang het duurt voordat je ziet dat de tand gaat verkleuren ???? Pfff hoop zo dat het niet gaat gebeuren is haar boventanden namelijk.... Ik hoop dat jullie mij wat meer kunnen vertellen over hoe lang het duurt tot je het ziet.. Alvast heeeeeeeel erg bedankt
ik weet niet of het voor alle ongelukken geldt, maar op mn werk heb ik het pas meegemaakt en dat kindje viel aan het einde van de middag en de volgende ochtend was het verkleurd.
Mijn zoontje is 2 weken terug gevallen. Zo hard dat zijn tand door zijn onderlip heen is gegaan. Hier echter aan de tanden niks te zien. Volgens mij verschilt het wel heel erg hoe snel het verkleuren gaat. Het komt volgens mij door een zenuw die afsterft en dat kan natuurlijk meteen gebeuren maar ook langzaam aan gaan. Denk dat het in jullie geval wel losloopt hoor. Kinderen op ons kdv vallen regelmatig en heb pas 1x een kindje met een verkleurde tand gezien.
mijn zoontje is wel 100x keihard gevallen op z'n mond elke keer tandvlees bloeden tandjes zaten vast laten controleren bij de huisarts en hij heeft gelukkig geen verkleuring als ze gaan verkleuren gaat dat heel snel
Ik kan je helaas niet zeggen hoe snel de tand verkleurd na een val. Onze dame valt ook regelmatig op haar mondje (zelfs een keer tegen de radiator tijdens een driftbui). Van het weekend weer een tand door haar lip. Ik doe dan een nat (hydrofiel) washandje in haar mondje. Daar wordt zij rustig van en het bloeden stopt in no time.