hallo mama's mijn zoontje is 15 weken en zowel onder als boven komt er een snijtandje door hij heeft er soms best last van maar meneertje wil geen bijtring iemand tips om de pijn een beetje te verzachten ?? bij mijn oudste had ik dentinox maar dat hielp niet heb het voor de jongste nog niet gehaald wil eerst weten of er andere tips zijn voor dat ik hem dat spul ga geven hopelijk kunnen jullie me helpen alvast bedankt
erg vroeg he en dan ook nog snijtanden niet eens voortandjes hihi zal wel een vlees eter worden dat die als eerste doorkomen maar bedankt voor de tip ik kende dat niet van vsm ga ik morgen even bij de drogist halen
bij mijn zoontje werkte dat totaal niet. ik gebruik nu gengigel gekocht bij de da. werkt binnen paar minuten en ook lang Gengigel Als hij savonds niet wil slapen omdat hij er last van heeft en ik het erop smeer is hij binnen paar minuten stil
bedankt ga ff kijken wat dat is als die van vsm niet werkt dan kunnen we deze ook proberen moet zeggen nu heeft hij er gelukkig savonds of snachts nog geen last van het is meer overdag dan zie je zijn wangen vuurrood worden e begint dan te kwijlen en te ineens echt te huilen dikke tranen zo zielig
Hier ook 2 hoektanden, tis zonde. Heb dentinox, maar zo te lezen kan ik alvast iets anders aan gaan schaffen..? Gelukkig hier nog weinig last.