hoi, Normaal gesproken gaan we ieder jaar standaard op vakantie met carnaval, nu door omstandigheden niks geboekt. Maar we hebben net besloten toch graag weg te willen. We willen als het even kan naar de zon, iemand tips? Normaal zitten we op de Canarische eilanden. Of heeft iemand hier in Nederland iets onwijs leuks? Moet wel geschikt zijn voor (kleine) kinderen.
Tja, wij gaan om dezelfde reden naar centerparcs.. ik hou niet van carnaval en mijn zoon met ass al helemaal niet. (Al begrijp ik uit een ander topic dat prikkelgevoelige kinderen ook niet naar een cp zwembad "mogen" van sommigen ) Is heel wat anders dan de Canarische eilanden, wel kindvriendelijk. De cp parken in Frankrijk schijnen prachtig te zijn.
Waarom loop je niet een reisbureau binnen? Of ze nog een leuke last-minute aanbieding hebben. Nederland: zuid-Holland, noord-Holland, Friesland, Groningen, Drenthe. Daar sowieso geen carnaval. Zeeland: schouwen-Duiveland en regio Middelburg ook geen carnaval. Kies dan een leuk park uit met fijn zwembad, indoor speeltuin en je bent een heel eind.