Jeetje mineetje...ik snap er niks van. Dacht dat eenkennigheid pas met 8 a 9 maanden begon maar Demi lijkt t nu al te hebben Iedere keer wanneer ze iemand anders ziet (buiten papa en mama) dan begint ze heeeeel zielig te huilen.....zielig huilen word krijsen en alleen ik of mijn man kunnen haar dan troosten Zelfs bij de oma's en tantes die ze echt veel ziet doet ze het....niemand kan dr oppakken behalve wij zonder dat ze gaat huilen Vreemd of niet?
dat is idd heel vroeg, misschien een sprongetje? vaak is het idd rond de 9maanden. ik weet wel dat mijn dochtertje het tot vorige week had als ze bij mijn schoonmoeder op de arm lag, krijzen, daarna moeilijk te kalmeren, bij mijn moeder heeft ze dat nooit gehad dan lacht ze gelijk (vader en schoonvader lacht ze ook gewoon) best sneu voor de familie
Bij de sprongetjes (oeiikgroei.nl) hoort dit erbij. Thirza heeft het momenteel ook: zodra ze in de gaten krijgt dat ik haar achter ga laten bij de gastouder, verschijnt er een pruillip en is het brullen geblazen (en zo moet ik haar dan achterlaten ).
het is niet zozeer eenkennigheid denk ik. ze is gewoon vreemd op deze wereld aangekomen en kent alleen jou hartslag, jou ritme, jou geur, jou stem, jou warmte. dus wat wil je dan liever dan bij mamma zijn?
Ja hoor mijn meisje is ook een aantal weken eenkennig geweest, is nu wat minder. Maar naar vreemden, hoe gek ze ook doen kan er soms nog steeds geen lachje af en draait ze verlegen haar hoofdje weg.
Hier hetzelfde, altijd eerst de kat uit de boom kijken en met een beetje geluk bij iemand op schoot. Kan ook in het karaktertje zitten hoor!
hier ook! zal wel loslopen, niet? ik laat haar eerst gewoon zitten en als het te erg wordt pak ik haar over..