Zeurende pijn in onderbuik!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Vicki1991, 21 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Hallo meiden, ik heb even een vraagje.
    Heeft iemand anders ook zo een last van buikpijn gehad tijden de zwangerschap?
    Ik ben nu 18 weken zwanger en heb sinds gister ochtend heel zwaar pijn in mijn buik, voor namelijk mijn onderbuik maar ik krijg het ook in mijn rechtzij van de buik. :(
    ik heb mijn vk vandaag gebeld en die zei dat er zijn drie mogelijkeheiden voor de pijn en ik moet het in de gaten houden maar ik vind het allemaal zo raar en eng eigenlijk :( Stres erover. Blijft maar goed groeien en plakken kindje :)
    Iemand tips of trucjes voor me om de pijn weg te krijgen ....

DAnkjewel alvast!

2. wimjo

wimjo Bekend lid

19 jul 2009
    605
    0
    0
    Ik heb het ook gehad (alleen later). Buikpijn onderin en pijn in mijn flanken en leek blaasontsteking te hebben. Ab gehad en hetbging heel snel over. Laat je urine even checken bij de ha.

3. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Ik ben nu 19 weekjes zwanger en heb ook regelmatig een zeurende pijn in me onderbuik liezen zijkanten en me rug. Bij mij is het bandenpijn want het trekt ook regelmatig weer weg. Ik gebruik een heerlijke warme kruik en dat verzacht de pijn echt..

Succes.

liefs

4. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Rust nemen en een warme douche of bad, neemt dan de pijn af? Dan doe je te veel, dus probeer meer rust in te bouwen.
    Blaasontsteking is ook een goede optie, even urine bij de ha langs brengen voor controle.

Als dat het beide niet is zou ik nog even contact opnemen bij de vk, dat je je zorgen maakt. Succes!

5. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Dankjewel voor de tips meiden, pijn gaat niet weg als ik rust of douche ofzo. Ik heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts en ook meteen mijn plas inleveren om te kijken of het toch een blaasonsteking is. HEt kan ook mijn prikkelbare darmen zijn maar denk het niet want ik ga nog regelmatig naar de wc. Bijna elke dag dus daar denk ik het niet aan te kunnen liggen.

Ik laat jullie het horen als ik terug ben :)

6. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Heeel veel succes meissie.. Zal voor je duimen..
    Liefs

7. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Vervelend he, ik heb het ook gehad en nog steeds eigenlijk.
    Was geen blaasontsteking waarschijnlijk gewoon mijn banden.
    Hoop voor je dat het snel verdwijnt!

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik heb ook een zeurende pijn onderin. Je baarmoeder is aan het groeien. De pijn gaat vaak wel weg als ik even beweeg.

9. Linaatje

Linaatje Lid

22 okt 2010
    64
    0
    0
    Ik heb er ok veel last van de afgelopen dagen.Ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger.Soms is de kramp zo erg dat ik met diarree op de wc zit.Heel vervelend.

10. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Hallo dames,
    het was dus mijn prikkelbare darmen alweer, ik had het niet verwacht maar goed. HEt zijn mijn opgeblazen darmen tegen de baarmoeder aan en mijn bandenpijn samen dus ja, zit aan de medicijn om mijn darmen weer normaal te krijgen en de banden pijn moet ik maar meeleven ...is voor een goede doel he, moet maar doorbijten haha.

Morgen even hartje luisteren op controle bij vk, ben benieuwd, ik kan echt niet wachten tot de 20 weken echo. Voelt als ik mijn kleintje echt heeeeel lang niet gezien heb, zeker flink gegroeid :)

Deel Deze Pagina