Lades... Ik ben op zoek naar leuke creaties voor in het haar van onze dochter. Ik kom niet verder dan een (schuin) staartje of invlechten.. Ze is ruim 1,5 en blijft verassend genoeg best rustig zitten Iemand nog ideeën? Ze heeft krullend haar tot op haar schouders en een pony..
lastig haha.. mijn dochter heeft ook een bos met haar, en bij haar is het meestal een staartje, of 2 knotjes en veel speldjes en haarbandjes ik bestel dat via fb bij echte prinsesjes kan je zelf samen stellen wat je leuk vind , erg origineel dus niet zo standaard
Ik ga straks sowieso even langs de kruidvat voor extra elastiekjes en speldjes. Ze heeft alleen van die knipjes met van die tandjes eraan. Kan het dan redelijk opsteken vanuit een staartje. Maar ze heeft vandaag bijvoorbeeld een schuin staartje in en dan kunnen net niet alle plukjes erbij dus dan zijn knipjes wel handig natuurlijk. Ze komt smorgens zelf met elastiekjes en dr haarborstel aanlopen dus ze vind het gelukkig wel erg leuk haha
hahaha dat is leuk he ! ik ben er ook gek op ..ze trekt het ook (nog) niet uit ofzo..doe het al sinds ze best klein was. dit is die pagina waar ik regelmatig bestel https://www.facebook.com/EchtePrinsesjes
net wat ik ook zeggen wou! Je kan ze ook op YouTube vinden, echt super leuke en makkelijke haarstylen!! Bij stip&zo.nl heb je ook hele leuke haar accessoires! Ik ben zelf kapster en kan haast niet wachten tot dat mijn dochter invlechtbaar haar heeft haha!