We willen een bezoekje brengen aan loods 5 in Zaandam, wel is dat een stukje rijden voor ons. Is dat de moeite waard? Zijn er nog andere dingen in de buurt die de moeite waard zijn?
Loods 5 is een super coole meubelzaak. Ik ga er morgen heen om voor (sier)kussens en een kandelaar te kijken. Ik vind het echt de moeite waard. Iets verderop heb je trouwens Boer Geert (lunch/broodjes zaak) Zeker niet overslaan!
Ik ben er 1x geweest en sindsdien nooit meer haha. De spullen zijn best tot zeer prijzig. Als je van designer artikelen haalt, dan is het wel DE winkel voor jou. Je hebt er rondom genoeg andere grote winkels. Gewoon eens een kijkje nemen
Loods 5 is wel duur, maar goed, het is wel leuk om rond te kijken toch? En ja, boer Geert heeft lekkere broodjes
Loods 5 is top! In amersfoort zijn ze er nu ook één aan het bouwen, jippie! Scheelt een uur rijden voor ons
Ik woon vlakbij maar ik kom er nooit! Inspiratie? alles staat hutje mutje met hier en daar een leuke opstelling. Mijn mening, combineer het met iets anders! Boer geert is heerlijk!
Eens. Vind het veel te duur, maar is wel leuk om inspiratie op te doen. Je kan evt. doorrijden naar Beverwijk. Daar zit Gaaf Woonwinkel, zelfde idee maar wel betaalbaar.