boodschappen doen met een baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sydneys, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

hoe doen jullie boodschappen als jullie je kleintje meenemen?

ik heb het nog niet gedaan maar wil het graag doen, ik haat het om te wachten tot het avond is en mn vriend thuis is, vind ik niet leuk om s'avonds te doen

het is mooi weer dus ik ga dadelijk wandelen, als mn bekken het toelaten tot bij de AH maar wat dan?

ik heb dan een wandelwagen voor me, en dan? leg ik de boodschappen rond dylan heen :p of neem ik een mandje en sleep ik die achter me aan en de wandelwagen voor me?

dan als ik met de auto ga, hoe dan? wandelwagen ook meenemen of de maxi cosi in een kar leggen, past dat?

hoe doen jullie dat?

ik heb eens iemand gezien die de maxi cosi in haar rechterhand had en met der linkerhand een mandje had maar dat zie ik mezelf niet doen want ik vind die maxi cosi met mn dikkertje erin erg zwaar

2. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Kinderwagen in 1 hand, mandje in de andere. Zelf til ik het mandje gewoon. En bij een reiswig kun je het mandje er soms op zetten, op het voeteneind zeg maar.

Met de auto gaat mijn dochter in de draagdoek en de boodschappen gaan dan in een kar ipv mandje, hoewel ze nu ook wel eens in het zitje van het karretje gaat.

3. 2jees

2jees Niet meer actief

hier ook mandje links of op de reiswieg. Gaat prima!

4. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Als ik met de wandelwagen ging nam ik inderdaad een mandje op wieltjes en trok die achter me aan. Hadden ze die niet dan een gewoon mandje en deze op de kinderwagenbak zetten (meneer sliep toch altijd in de wagen)

Als we met de auto gaan, nemen we alleen de maxi cosi.. Deze kan je vastzetten in het kinderzitje van een winkelwagentje. Die punt die uitsteekt kan precies in een 'inham' aan de onderkant van de maxi cosi. Zo kan hij er dus ook niet afvallen en heb je nog wel gewoon ruimte in je karretje :)

5. Dimisto

Dimisto Actief lid

24 sep 2012
    247
    0
    0
    genieten van me meisje
    Groningen
    ik heb een mandje onderin de wagen (quinny) En daar doe ik altijd de wat zwaardere dingen in, en de lichte dingen als ik de kinderwagen bak heb gewoon op het voeteneind.
    heb het 1 x geprobeerd met mandje en al, maar dat was voor mij geen doen, ik denk dat je gewoon even zelf moet puzzelen wat voor jou het handigst is.

en wat ik ook weleens heb gedaan, ik heb een haakje eraan hangen en daar hang ik dan bij handvat gewoon een tas aan, en die vul ik.

succes.

6. 2jees

2jees Niet meer actief

met de auto en maxicosy neem ik het onderstel van de wagen mee, dus zelfde als lopend alleen moet je het mandje dan dragen.

7. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    hier hebben we winkelwagens waar de maxicosi op kan.
    en anders het zitje uitklappen en de maxicosi eropzetten, moet je even proberen, kindje gewoon met gezichtje naar je toe, gaat prima.

en met de wandelwagen idd mandje in de andere hand.

8. zustertje

zustertje Niet meer actief

Wat ik vaak deed Nina met de maxicosi in de boodschappenkar zetten (erop vind ik erg gevaarlijk)
    en dan zette ik op het gedeelte waar je een krat bier kan zetten nog een mandje daar kon dan ook nog veel in.

9. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    AH heeft speciale karren waar je de MC op kan zetten. Zit een soort rekje bovenop.
    Die gebruik ik voor grote boodschappen en met auto ga en anders ga ik lopend met de wagen en neem ik zo trek mandje achter me aan en boodschapjes mee in het mandje onder de wagen.

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gewoon met wandelwagen in ene hand en mandje in de andere. Liefst neem ik zo'n mandje met wieltjes anders wordt het zo zwaar sjouwen :p

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook de duowagen aan mn ene hand en karretje op wieltjes in mn andere hand en zo boodschappen doen. Spullen onderin het mandje mag hier trouwens niet.

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

bedankt allemaal voor de tips, er zijn zo te zien veel manieren :)

of ik spullen onderin mag leggen weet ik niet, zal ik daar vragen, is wel handig voor de zware dingen, tis heerlijk weer maar dylan wil nog niet wakker worden dat is wel jammer want het gaat dadelijk drukker worden bij de AH

ook ga ik die karren eens bekijken voor als ik eens met de maxi cosi ga

13. tuc

tuc Niet meer actief

Ik leg mn spullen onderin de kinderwagen. Hier nog nooit meegemaakt dat het niet mocht, maar,als ze daarmee komen, mogen ze een personeelslid mee laten lopen met een mandje:p

14. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Als ik met de wandelwagen ga, dan gaan de boodschappen gewoon onderin de wagen. Ga niet moeilijk lopen doen met een mandje zodat ik maar met 1 hand de wagen kan vasthouden.

Ga ik met de auto, dan maxicosi in de winkelwagen en gaan de boodschappen er omheen.

Grote boodschappen doe ik samen met partner, en nemen we de wandelwagen mee in de auto, en kunnen we de winkelkar goed vullen en loop ik gewoon mee met de wandelwagen :D

15. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Grote boodchappen doe ik ook met mn vriend, hij de kar met boodschappen, en ik een kar met ons meisje in de MC. MC bovenop de kar plaatsen durf ik niet echt. Kleine boodchappen doe ik met de wandelwagen en een mandje, of draagzak.

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik deed vaak kleine boodschapjes met de kinderwagen,
    en dan boodschapjes onderin of in een mandje op het voeteinde
    soms ging ik met de auto en dan maxi cosi op de kar (kon bij de lidl) of erin
    Sinds ze zelfstandig zit gaat ze in het zitje hoewel dat ook niet bij alle karretjes even goed ging

17. 7nov12

7nov12 Bekend lid

13 sep 2012
    948
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje vind het nu heel interessant in de supermarkt dus ik ga graag met hem naar de winkel!

Ik ga met de wandelwagen en dan een mandje achter me aan slepen (op wieltjes) of een mandje in me arm. Ik heb nog een netje aan de wandelwagen hangen, daar stop ik de wat zwaardere dingen in.

Ik weet nu ook dat één mandje stampvol precies past in en om de kinderwagen, dus dan hoef ik geen tas meer te dragen als we naar huis lopen.

18. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Hier Ah op loopafstand.. Doe niet de grote boodschappen met baby erbij vind k gewoon niet handig.. Dus voor n kleine boodschap lopen we er naartoe, k doe boodschappen met de handscanner en gooi boodschappen gelijk in de onderbak van de wandelwagen..

19. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik heb mijn dochter met boodschappen doen in de draagdoek. Inmiddels op mijn rug, maar in het begin op mijn buik. Ideaal, handen vrij en een rustig meisje.

20. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Inderdaad, baby in de draagdoek, mijn oudste in het karretje en winkelen maar!

Deel Deze Pagina