Niet meer willen slapen (17 mnd)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lorelei77, May 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lorelei77

Lorelei77 Lid

Apr 21, 2008
    46
    0
    0
    Hallo,

Misschien dat er hier mensen zijn die tips hebben of ervaring met het volgende: m'n zoontje van 17 maanden wil sinds een week niet meer naar bed. Hij is wel moe, maar eenmaal in bed krijst hij de hele boel bij elkaar. Eerst ging hij altijd zonder problemen slapen maar nu moeten we 's avonds bij hem blijven tot hij slaapt en 's middags wil hij helemaal niet meer. Wanneer ik dan met hem ga wandelen zakt hij alsnog weg want hij is dus wel moe, maar hij slaapt dan minder lang en is de rest vd dag niet te genieten.

Iemand enig idee wat er aan de hand is? Gevolg van een sprong misschien?

Tips zijn welkom...

Gr. Lore

2. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dit schijnt normaal te zijn rond die leeftijd...het is inderdaad een fase/sprong. Mijn zoontje is 16 maanden en die slaapt momenteel ook slecht/korter. 's Avonds zijn we een tijdje met hem bezig voor hij slaapt, en 's ochtends is hij om 6 uur alweer wakker. Dat was voorheen nooit.
    Ik heb dan ook geen tips...denk dat we het gewoon moeten uitzitten :( Het zal vanzelf wel weer overgaan.

3. music4life

music4life Niet meer actief

herkenbaar niet van nu,maar van toen ze 6 maanden was! echt verschrikkelijk het duurde 6 weken

Share This Page