2 Knobbels hals

Discussion in 'Gezondheid' started by m0slimaatjuh, Mar 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. m0slimaatjuh

Mar 13, 2009
    63
    0
    0
    Heey dames,

Ik loop nu 2 weken met 2 knobbels bij mijn hals die groter worden. Ik dacht in eerste instantie misschien ontstoken klieren, maar ik heb voor de rest geen pijn bij het aanraken.
    Hoest laatste tijd wel erg veel, geen verkoudheid, en gisteren heb ik ook zitten overgeven met bloed erbij.
    Morgen wil ik naar de huisarts, maar je raadt het denk ik al, angst voor het ergste.
    Ben nu 39 weken en 2 dagen zwanger. Zit dus echt niet op slecht nieuws te wachten als ik bijna mijn kindje in mijn armen kan vasthouden.

Wie heeft t ook weleens gehad en was het niets? Om mij een beetje de angst weg te praten. Enge verhalen liever niet.

Thanxxxx

2. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

Aug 22, 2008
    1,898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Mijn klieren worden ook voelbaar groter als ik verkouden ben of me ziek voel. Volgens mij kun je ze zelfs zien! Het hoeft dus niets te zijn. Ik schrok ook toen ik het voor het eerst ontdekte, maar de huisarts stelde me direkt gerust dat er niets aan de hand was. Succes!

3. m0slimaatjuh

Mar 13, 2009
    63
    0
    0
    Ja, ik loop er nu wel 2 weken mee. Ik heb voor morgen een afspraak bij de arts. Hopelijk is het niets bijzonders.

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Naar mijn mening moet je, als je bloed opgeeft, direct naar de huisarts, ook al gebeurd het in het weekend. Er is in ieder geval iets aan de hand, dus het is heel goed van je dat morgen naar de dokter gaat.
    Sterkte!

5. sillie78

sillie78 Actief lid

Nov 13, 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    jeetje, ik kan me voorstellen dat je het eng vindt.
    Ik zou ook niet helemaal durven.
    Maar het kan inderdaad ook zomaar zijn, omdat je wat verkouden bent. (het heerst).
    het bloed overgeven, wil niet direct zeggen dat het iets heel ernstigs is. het kan ook zijn, dat het vanuit je neus in je keel terecht komt.

Heel veel succes bij de huisarts. Ik hoop dat het meevalt!

6. m0slimaatjuh

Mar 13, 2009
    63
    0
    0
    Ik heb gedurende deze zwangerschap eerder bloed overgegeven, toen kreeg ik Omeprazol, achteraf kreeg ik van de gyn te horen dat dat helemaal niet mag tijdens de zwangerschap.
    Ik heb wel een maagzweer, misschien dat het daar vandaan komt.
    Verder ben ik niet echt verkouden ofzo, alleen hoesten.
    Morgen weet ik meer, hoop ik.

7. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Dan denk ik dat het bloed opgeven door je maagzweer komt.
    Voor wat betreft het hoesten: ik heb ook weten gehoest zonder dat ik verkouden was. Op een gegeven moment was ik het moe en ben ik naar de dokter gegaan. Ik heb toen een inhalator gekregen en binnen een week was het over. Het eerst nogal en het hoesten schijnt ook te komen doordat het nogal vochtig is buiten. Mijn huisarts zei: "als het eens twee weken goed weer is, dan is iedereen van zijn hoest af."
    De bedompte lucht in de huizen omdat de ramen en deuren bijna niet open gaat is een grote boosdoener van veel hoestjes in deze tijd van het jaar!

8. SuLa

SuLa Fanatiek lid

Feb 14, 2009
    1,765
    1
    0
    Weet je al wat meer?

9. m0slimaatjuh

Mar 13, 2009
    63
    0
    0
    Jah, ze vertelde dat het niets was, opgezette klieren, die waarschijnlijk tegen een infectie vechten. Ik moet het nog 2 weken aankijken. Als ze groter worden, moet ik terug.

Share This Page