Nog meer dreumessen bang voor poppen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mayon, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hallo, mijn dochter heeft rond een jaar een pop gehad van mn zusje, ze vind hem alleen heel eng. Ik dacht dat ze er aan wennen moest maar het blijft zo. Ook bij andere poppen (van andere kindjes) heeft ze het. Zelfs zo erg dat ik op een gegeven moment doorhad dat ze niet meer in de speelgoed hoek kwam omdat de pop in een van de bakken zat.. Ik heb hem boven in de kast gelegd en dat weet ze. Soms vraagt ze er naar, pop? Dan geeft ze zelf antwoord: Bove, kast.

Moet ik het af en toe toch proberen of gewon laten liggen? Zou het leuk vinden als ze er mee speelde.. Ze houdt wel van knuffels trouwens.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ja, mijn dochtertje moest er ook niets van weten, pas sinds ze 3 a 3,5 jaar is, is ze poppen leuk gaan vinden. Al dreumes vond ze ze eng en daarna een tijd gewoon totaal niet interessant, maar ook niet eng meer. Echt een poppenkind zal het nooit worden denk ik, maar zo nu en dan speelt ze lekker met haar pop.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha wat grappig om te lezen, Lisa is een echt poppenkindje, Eva ook trouwens, maar dat kwam veel later pas. Vandaag boodschappen gedaan met de kinderen en ze wilden allebei hun pop meenemen :)

Als ze poppen eng vindt, gewoon opbergen inderdaad en geen aandacht aan schenken, over een paar maanden is ze het wel weer vergeten en kan je het nog eens proberen. Tja en anders maar niet, sommige kinderen zijn gewoon echt een poppenkinderen.

4. Mayon

Mayon Niet meer actief

hoihoi het is niet dat ze met poppen moet spelen ofzo, maar het feit dat ze het eng vind.

Deel Deze Pagina