WelkE schoentjes voor kind dat begint te lopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kiet, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiet

Kiet Bekend lid

26 feb 2009
    557
    0
    0
    Hoi meiden,

Mijn dochter loopt nog niet los maar welaan de hand en achter dr loopwagen welke schoentjes kan ik nou het beste voor haar gaan kopen alvast met wat hardere zool bijv shoesme?

En wie weet nog leuke hippe andere merken die er een beetje leuk uitzien?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    et allerbeste is gewoon op blote voetjes te laten lopen tot ze 3 maanden goed en zelfstandig kan lopen. Je zou voor de kou kunnen kijken naar slofjes met een zachte zool bijv boumy's, aapies, roosjes enz dan heb je toch een beetje anti slip en warmte maar wordt je kindje niet beperkt in de voetafwikkeling.

Pas als ze goed los loopt kun je over naar flex schoentjes. Dat is een silicone zool die je tussen je handen helemaal dubbel kunt vouwen.

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.302
    2.574
    113
    nog geen schoentjes kopen.
    op blote voetje laten lopen of met leren slofjes totdat ze minimaal 6 weken ( of drie maanden) goed los lopen.
    Is echt het beste voor de voetjes

4. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shoesme babyproof!!! Dat is een superzachte zool, zeer buigzaam en geschikt voor kindjes die net gaan lopen. Als ze echt loopt kun je over op de flex. Ik vind het superschoentjes en heb ze ook voor mijn zoon, je wilt ze toch iets aantrekken als je nu buiten met hun bent toch?? Binnen loopt hij altijd op sokken. Blote voetjes dan..........brrrrrrrrrrrrrr

5. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Hier sluit ik me bij aan

en voor binnen liet ik haar in de zomer als het warm was op blote voetjes lopen maar nu het al flink afkoelt krijgt ze anti slip sokjes aan haal ik altijd bij de zeeman.

Deel Deze Pagina