We proberen sinds vanavond de wandelwagenzit erop te zetten met mega veel riempjes en klitteband en van de gebruiksaanwijzing worden wij niet echt wijzer weet iemand hoe dit werkt? De voetenkant hebben we geloof ik wel goed vast alleen de rugleuning kan die ook versteld worden snap er niks van!
ga even terug naar de winkel heb ik ook gedaan en daar zetten ze het vast voor je in elkaar, gebruiksaanwijzing is ook rot geschreven. rugleuning verstellen kon bij ons via de achterkant van het zitje (rugleuning gedeelte) en dan aantrekken middels het inknijpen van de sluiting die er zit maar bij mij zit ze nog niet echt recht omhoog hoor. succes ermee groet
Ik vond het zelf niet zo lastig, maar anders even langs bij de winkel. Het verstellen werkt door het aantrekken van van de riempjes aan de achterzijde van de rugleuning, is eigenlijk een heel erg k*t systeem... Een tip voor als hij echt mag zitten in de wagen (nu natuurlijk nog niet): koop zo'n klitteband ding waarmee je je koffer goed dicht kunt houden. Deze kun je dan achter de rugleuning door aan de duwstangen vast maken, dan kunnen ze tenminste echt zitten..