Net tijdens het afwassen zag ik het weer, mijn koekenpan wordt kaal! Die anti aanbaklaag gaat eraf en dit vind ik geen fijn idee.. Nu zie ik wel eens op Tel Sell een pan waar je alles in kunt bakken zonder boter en die je alleen hoeft af te vegen met een papiertje( ik zou hem zelf natuurlijk wel afwassen). Zou zo'n pan nou echt werken? Ik heb nu pannen van de Action maar welke koekenpan is nou echt goed? Waar die laag dus niet van af gaat?
Die pannen waar jij het over hebt zijn ook te koop bij de action maar ik vind het drie keer niks en gooi er alsnog boter bij. Ik blijf bij mijn tefal pannen...
Wij hebben gietijzeren koekenpannen (van Le creuset, maar je hebt ze ook van andere merken) en ik wil echt nooit meer anders!
Tefal heeft fijne pannen. En de pannen van Herman gebruik ik ook erg graag. Stuk betaalbaarder trouwens.
Ik heb twee koekenpannen van Scanpan; duur maar het bakt zoveel fijner dan de tefalpannen. Deze: Scanpan koekenpan
Ik vind tefal 3x niks. Antiaanbaklaag gaat er binnen 1 jaar vanaf. Ik heb bk pannen en die van le creuset. Echt perfect.
Ik heb ook een goede BK pan, veel beter dan mijn Tefal wok, daar laat de laag nu alweer van los. Hoor de laatste tijd veel over keramische pannen maar vooralsnog ben ik daar niet enthousiast over, mijn moeder heeft ze en ze plakken verschrikkelijk, met olie ook. Maar misschien heeft ze geen goede gekocht.
Ik heb al vele jaren Tefal pannen, en ik vind ze goed. Gaan gewoon de vaatwasser in. Ik zorg er trouwens wel voor dat ik niet met metaal er in zit ( dus met een vork bijvoorbeeld ). Heb een hapjespan van BK, en die bevalt ook goed.