Mijn jongens hebben een lekkere volle bos haar maar het gaat nu wel erg voor de ogen zitten. Hoe knip ik de pony zonder dat het zo recht zit . Op YouTube word ik ook niet wijzer . Voor de kapper heb ik deze dagen geen tijd en maandag is er weer school . Iemand tips ?
Hihi, ik wilde heel flauw met een schaar zeggen. Ik heb zo'n kamschaar. Dan knip je dus niet alle haren even lang. Google Afbeeldingen resultaat voor http://thumbs.dreamstime.com/z/uitstekende-kappersschaar-7427758.jpg zoiets
Tondeuse of gewoon knippen en net zolang knippen totdat het ergens op begint te lijken Mijn vriend knipt hier gewoon zijn eigen kapsel en ik doe dan voorzichtig de achterkant.
Let op als je nat knipt en daarna droogt het op is het meteen een stuk korter. Dus beste is droog haar knippen
Zo'n kamschaar is inderdaad heel fijn Mijn zoontje is een paar dagen geleden naar de kapper geweest en ze had het opgeschoren maar niet zo mooi over laten lopen.. even bijgeknipt met de kamschaar en voila! Helemaal mooi!
Ik heb het al eens geprobeerd maar dan is het te recht, staat zo braaf . Waar haal ik zo snel zo'n kamschaar ?
Je moet de pony helemaal bij elkaar kammen en dan "optillen" boven het hoofd en dan recht knippen. Als je hem dan loslaat heb je een ronde pony met laagjes zodat het niet te netjes is. Of je knipt de pony langs het voorhoofd. Daarna pak je hem op zoals ik beschreef en knip je het puntje, zo krijg je ook laagjes.
Yep Dit had ik moeten weten VOORDAT ik mn eigen pony ging knippen.... Oh ja, vooral het natte haar voor het knippen, niet strak naar beneden trekken. Daar word het NOG korter als het opdroogd
Pony niet rechtafknippen, maar van onder af "inknippen" tot je op de juiste lengte bent.. Model Tutorial: How to trim a fringe (bangs) the professional way! - YouTube
daarmee dun je het haar alleen uit, het heet ook een uitdunschaar en je hebt kans dat het daarna gaat pluizen
Het is een coupeschaar Ts: in droog haar, mooi naar beneden kammen en voorzichtig eronder langs met de schaar. Wel rustig aan doen! Ik heb (als kapster) de meest creatieve varianten gezien hihi
om het nog lastiger te maken een effileerschaar je kan daar best model mee knippen, en je kan het haar er mee uit dunnen. met een ""gewone"" schaar, krijg je vaak een strakke lijn, en met deze schaar niet. je bent alleen wat langer aan het knippen, 1 ding hou de schaar goed stil, en geen trekkende beweging maken, is pijnlijk voor de persoon je hebt grof getanden, fijn getanden en zelfs met dubbele tanden. ik zou het ook niet nat knippen, gewoon droog, of op de kam knippen en dan een beetje punterig/piekerig
Ts: in droog haar, mooi naar beneden kammen en voorzichtig eronder langs met de schaar. Wel rustig aan doen! Ik heb (als kapster) de meest creatieve varianten gezien hihi[/QUOTE] Wat bedoel je met eronder door , sorry ik zie het niet voor me . Bedankt iedereen voor het meedenken, daar kan ik wel wat mee !
Ik zag net de 25 meest verschrikkelijkste kapsels aller tijden: The 25 Worst Haircuts of ALL TIME - Likes Klik op next voor de volgende. Er zitten héle erge bij; dus wanneer je dat niet als uitgangspunt neemt, zou het in principe niet erger kunnen!
Wat bedoel je met eronder door , sorry ik zie het niet voor me . Bedankt iedereen voor het meedenken, daar kan ik wel wat mee ![/QUOTE] De kam goed op de huid houden en dan strak onder de kam knippen. Als je het wat speels wil zou ik het inknippen. De coupeschaar maakt vaak pluizig, daar zou ik geen complete pony mee knippen.
Ja, hoe heet het nou dames. (hihi) Pas bij mijn mannetje ook wat plukjes haar geknipt. Wat denk je: tjoep, zo een hele hap eruit. Loopt mama mooi weer voor paal.