Slaapzak in Maxi Cosi

Discussion in 'Verzorging' started by Lieve1, Feb 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lieve1

Lieve1 Lid

Oct 7, 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben op zoek naar een slaapzak waar ik mijn dochter mee in de maxicosi kan nemen. Dus eigenlijk met een split bijv. zodat ik, wanneer ik haar bij de opvang haal tijdens haar slaapje, ik haar niet uit de slaapzak hoef te halen en deze thuis weer aan moet doen.

Ik zie er bij de Prenatal eentje op de website staan waar bij staat dat er een split in zit, maar zie op het plaatje niets.

Wie heeft er tips?

2. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,613
    1,155
    113
    bij prenatal kan je er 2 pijpen in ritsen zeg maar, dan zitten de benen gewoon in iedere pijp.
    wij hadden van mini monkey, dan heb je een gat achter aan de achterkant (gat kan je dichtmaken met druk knopen)

3. Tessy1985

Tessy1985 Actief lid

Apr 6, 2013
    398
    0
    16
    vlakbij Rotterdam
    Wij hadden er 1 van de prenatale met een gat erin. Was super! Toen we op wintersport gingen en de nacht doorreden hem lekker daar in gedaan!
    Werkte super!

4. Lieve1

Lieve1 Lid

Oct 7, 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL

maar welke is dat dan? Want ik kan dit op het plaatje niet zien?

Ik heb inderdaad liever dat je er 'benen" van kan maken i.p.v. zo;n gat achter. Dat lijkt me zo'n gedoe...of valt dat mee?

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Wij namen gewoon een lange slaapzak en dan kun je het bij de benen gewoon wat omhoog doen en de gordel vastmaken.

6. Anne123

Anne123 Actief lid

Jan 4, 2014
    125
    0
    0
    Lieve1 heb je daar misschien een link van van de slaapzak waar die split in zou moeten zitten? Ik ben namelijk ook op ziek naar zo'n slaapzak maar kan ze op de site zo snel niet vinden. ( moet wel zeggen dat de site bij mij steeds problemen heeft met laden)

Mij lijkt da met een gat erin best onhandig of valt dat idd mee?

7. Savagegarden

Oct 8, 2014
    66
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lodger hopper trappelzak ideaal!

8. Shandy

Shandy Fanatiek lid

Jan 14, 2012
    2,603
    18
    38
    Ik heb ook zo'n slaapzak waar je dmv ritsen er 'pijpen' voor de benen van kan maken. Vorig jaar gekocht bij prenatal, stonden toen niet op de site. Er zit een schuine rits in voor van boven en onder zit de rits in t midden.
    Ik denk dat je t beste even een filiaal in je buurt kunt bellen.
    Er zijn ook slaapzakken met aan de voor en achterkant een kleine opening Waar je dan t stuk gordel wat tussen de beentjes zit doorheen kan halen.

9. Lieve1

Lieve1 Lid

Oct 7, 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat lijkt mij dus ook en heeft dus ook niet mijn voorkeur.

Bij deze praten ze over een beenrits....maar wat dat dan precies inhoudt?
    Prenatal - Alles voor het slapen van jouw baby online kopen! | PRENATAL.NL - Slaapzakken - Prenatal - Prenatal unisex slaapzak

En bij deze hebben ze het over een split
    Prenatal - Alles voor het slapen van jouw baby online kopen! | PRENATAL.NL - Slaapzakken - Prenatal - Prenatal unisex slaapzak

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Jollein heeft slaapzakken voor in de mc...

Share This Page