M'n monstertje heeft nu 2 ondertandjes die er voor de helft door zijn Nu wil ik al vast gaan poetsen Welke tandenborstel is dan het handigste ?
bol.com | Jordan Step By Step Baby - Kindertandenborstel | Mooi en gezond Een keer bij het consultatiebureau gekregen, bevalt prima!
Die gebruiken wij ook nog steeds voor Finley. Hij mag nu ook altijd even zelf poetsen, maar bij doorkomende tanden of kiezen bijt hij aan alle kanten van de tandenborstel. Zo had ik eens eentje van de Jumbo voor 0 tot 2 jarigen met een draak erop. Zit een soort van rubber om de steel. Beet Finley er dus vanaf! Sindsdien alleen maar die ronde Jordan. Bij bijten is dat niet gevaarlijk in elk geval.
Hier idd ook de Jordan, bevalt prima. Nadat ik heb gepoetst mag ze ook altijd zelf nog even 'poetsen' en ook door mijn dochter is hij zeer goed vast te houden
Wij hebben een kleintje van GUM, vond ik al groot genoeg voor in zo'n klein babymondje GUM Tandenborstel Baby nu slechts
Wij gebruiken er eentje van Jordan met een bijtkant eraan. Zat volgens mij in zo'n gratis doos, hij is klein en vind 'm wel makkelijk eigenlijk. Dochter kan 'm ook zelf vasthouden, poetsen is weer een ander verhaal Tegen mij werd gezegd dat ik ook m'n vinger kon gebruiken maar dat vind ik persoonlijk niet zo fris (ook al heb ik schone handen).