Veel huilen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by SylvanaRR, May 10, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SylvanaRR

SylvanaRR Lid

Apr 30, 2017
    6
    0
    1
    Female
    Hallo allemaal ,

Mijn zoontje word aankomende zaterdag 16 weken . En sinds een paar dagen is hij zoveel aan het huilen!
    Bij het naar bed brengen is het echt krijsen , en tussen de voedingen in is hij ook niet meer tevreden . Hij kon zichzelf altijd wel vermaken in de box of op het speelkleed , maar nu wilt hij contstant bij mij zijn. Iemand daar ervaringen mee ? Ik word er een klein beetje moedeloos van en kom nergens meer aan toe , mijn zoontje van 6 wilt ook zijn aandacht .

2. Adje

Adje VIP lid

Aug 21, 2015
    16,264
    25,723
    113
    Klinkt als een sprongetje...
    Bij mijn zoontje was de 4 mnd sprong het heftigste. Duurde echt een paar weken. En van de ene op de andere dag was het over en had ik mijn blije baby terug. Ik ben er maar gewoon in meegegaan, dat werkte hier het beste.

3. SylvanaRR

SylvanaRR Lid

Apr 30, 2017
    6
    0
    1
    Female
    Ik zie nu ook niet meer goed wanneer hij moe is , normaal begint hij dan wat te jengelen maar dat doet hij nu constant .. hopen maar dat die paar weken snel voorbij gaan en ik ook me vrolijke mannetje weer terug heb dan

4. Amy83

Amy83 Lid

Feb 12, 2016
    41
    1
    6
    Female
    NULL
    Amsterdam
    Als ik de "oei ik groei" app mag geloven zit hij inderdaad precies in een spong. En dan ook nog eens op het punt van de spong dit het heftigst is (een donderwolkje tussen 16 en 17 weken). Als hij zich braaf aan het schema houdt, is dat over een week of 2-3 bij week 19 weer voorbij :)
    Voor je eigen gemoedstoestand kun je er denk ik maar het beste in meegaan net als Adje zei

5. SylvanaRR

SylvanaRR Lid

Apr 30, 2017
    6
    0
    1
    Female
    Dat word dan maar gewoon extra aandacht geven Zolang als ik met hem speel vind hij het gelukkig allemaal nog leuk , enkel als we onderweg zijn voor oa boodschappen dan is hij het er echt niet mee eens .. maar nog even doorbijten , voor de rest is het natuurlijk nog steeds een heerlijk ventje maar toch wel fijn om een bevestiging te krijgen dat het een sprongetje is en dat ik voor de rest niks verkeerd doe waardoor hij niet tevreden is

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,943
    14,996
    113
    Dat was t moment dat ik aan de draagdoek ging, had geen arm meer over uren lang bij me gehouden. Snapte toen helemaal niks meer van dr, gebaarde altijd super om eten toen was t huilen zonder aanwijzing, dunstan methode ging ook over boord. Gaat wel weer over en even later hoor je wellicht luidkeels gekraai als ze iets in de box te pakken krijgen en een flinke zwieper kunnen geven ineens. Dat was dan wel weer prachtig om te horen.

Share This Page