Speelhoek

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Daantje77, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ben aan het bedenken hoe ik straks een speelhoekje in wil gaan richten voor Evy . Ik kan wel goede ideeen gebruiken . Als jullie een foto hebben van een speelhoekje in de woonkamer zou ik het leuk vinden als je die hier plaatst .

2. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    dat is een goeie, daar denk ik al een poos over na.

wat zet je erin enzo. vanaf welke leeftijd ongeveer.
    Onze meid kan al heerlijk naar haar mandje rommeltijs kruipen en daar spelen maar wil die hoek iets meer aankleden zeg maar!

3. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    wijz hebben een puzzeltapijt met daarop zal zijn favo speelgoed, maar hij speelt nu eigenlijk liever op zijn kamertje dus gaan we alles daarheen verhuizen.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hebben zo'n groot autokleed, of eigenlijk 4 matten, met daarop allerlei wegen enzo (IKEA).. Die hebben we aan de zijkant van onze zithoek neergelegd. Zodat hij een warm hoekje heeft, de rest van de woonkamer is laminaat.
    Daar staat ook 1 mand met speelgoed. De rest van het speelgoed ligt verdeeld over de kasten, en af en toe wisselen we wat speelgoed om.

Maar nu meneer kruipen kan is hij weinig meer te vinden op dat kleed.. Hij ligt helemaal aan de andere kant van de kamer, keukenkastjes open te trekken :(

5. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Wij hebben ook in een hoek van de woonkamer het Ikea autokleed neer gelegd en daar ligt heel veel speelgoed om heen. Inclusief een paar kratten met speelgoed. Het is zo leuk om hem in die hoek bezig te zien. Hij kruipt er al zelf heen en kan zich daar prima vermaken.

6. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Mijn oudste heeft veel, veeeeeel te veel speelgoed en rommeltjes. Is alweer 4 jaar dus ze heeft tijd genoeg gehad om veel troepies te verzamelen en niks mag weg van haar :(

In de woonkamer hebben we een grote buffetkast staan. Bovenin staat vanalles van ons. Onderin twee grote schuifdeuren en daarachter dus al haar spullen. Als ze op bed ligt dan gaan de deurtjes dicht en weg troep!
    Voor de kast staat een tafeltje en vier stoeltjes. Ideaal om aan de zitten en kleuren e.d. en om met vriendjes aan te zitten. Is ook de "dinertafel" van de ukkies als vrienden langskomen met kinderen.

De rest staat allemaal op haar eigen kamer. Daar vooral veel verrijdbare kisten met speelgoed.

7. Klinkt allemaal erg leuk ! Ik wil binnenkort eens naar loods 5 om te kijken of ze daar een leuk tafeltje met stoeltjes en een leuke kleine opbergkast hebben ipv ikea ( heb daar wel wat leuks gezien maar ben er nog niet helemaal over uit) Is iemand bekend met loods 5 ?

En hebben jullie misschien foto's van de speelhoekjes van de kids ?

8. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    loods 5? zegt mij niets

9. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    ikheb waar de box stond nu een stoeltje staan tafeltje moet nog en haar bak met speelgoed
    speel kleed heeft geen zin want ze speelt door de hele kamer heen hahahahhaha overal lift wat vaak maar het meeste houdt ze wel daar hoor ze loopt meer met blokjes naar de salpn tafel toe en dergelijke

10. Ze hebben een eigen site . Ziet er eigelijk wel erg leuk uit allemaal !

11. Vanes

Vanes Actief lid

28 jul 2007
    182
    1
    0
    Ik ben 1 keer bij loods 5 geweest en toen viel het erg tegen. Maar de collectie wisselt steeds. Het is dus denk ik, geluk hebben.

Wij hebben van de week een kleed besteld via www.kidzimpulz.nl
    hebben hem nog niet binnen, maar mij leek dit erg handig, omdat het ook weer makkelijk op te ruimen is als de kleine gaat slapen. Verder willen we speelgoed in het dresior of in een mand leggen, zodat het geen prominente ruimte in de huiskamer in beslag neemt.

Deel Deze Pagina