klinkt intressant, ik las iets over barsten bij innestellen? die wil ik hebben! is dat ook maansteen?
maansteen is wit en je moet hem krijgen en de eerste zijn die hem aanraakt heb hem nu voor een vriendin gekocht ga ik van de week geven hopen dat het haar ook helpt zoals bij mij ik ben nie zo gelovig maar dit geloof ik haha had hem van me moeder gehad
Het kan toeval zijn, maar mijn verhaal is als volgt... Wij gingen voor de 2e IuI. Op zondag zouden wenop vakantie gaan, op dinsdag ervoor had ikmmijn follikelmeting om te kijken wanneer we een inseminatie zouden hebben (voor de vakantie). Tijdens die meting was er helemaal niets te zien... Ik zat dus echt in zak en as. Ik had zelfs clomid geslkt om de eigroei te bevorderen, maar dus niets. Ook geen pos. Ovulatietest... Ik had thuis nog een stukje rookkwarts en die heb ik dus on mijn bh gedaan. 's Middags op mijn werk meer uit wanhoop toch nog een OT gedaan (een dag eerder was er niets te zien, dus ik schatte mijn kansen erg laag in...) maar hij was positief. Meteen de kliniek gebeld en we mochten de dag daarna meteen langskomen... Ik had nog 3 testen gedaan (waar de gyn eenbeetje om moest lachen) en de IUI is gedaan... En het resultaat? Zie mijn banner!