Ik ben op zoek naar fijne compressie sokken voor de lange auto rit. Ik heb dikke kuiten en al snel last van vocht. Maar ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand ervaring en een fijne tip?
Ik heb ze bij de Decathlon gekocht. Ik heb ook dikke kuiten. Deze zitten fijn en geven goed steun/druk
Ik heb compressie kousen van Stox. Heb ze destijds aangeschaft ivm hardlopen, maar werken ook zeker tegen vocht vasthouden (ik heb helaas ook met heel warm weer last van snel vocht vasthouden). Groot voordeel: ze werken met maten! Op de site staat uitgelegd hoe je makkelijk je maat kunt opmeten. En zelfs na ruim een half jaar en regelmatig gebruik zijn ze nog steeds goed strak.
Ik heb ook stox, fijne sokken, maar geeft wel afdrukken. Ik heb ook steunkousen. Na mn spataderen behandelen gekregen, zit nog veel beter. Voelt even als oud wijf maarja ach, wie ziet t. Ik heb zwarte, lijken gewoon sokken onder een broek. Ik draag zr alleen veel te weinig.
Even gekeken, ik zie ze ook alleen van Stox nu op de site. De sokken/kousen die diegene me liet zien die ze daar had gekocht hadden ook een ander prijskaartje. Was wel 1 of 2 jaar geleden. Weet niet of die uit het assortiment zijn of dat ze maar een beperkt aanbod online hebben.
Ik heb er van Bauerfeind veno train en ik ben er heel tevreden over, ook na heel vaak wassen zijn ze nog steeds als nieuw.
Als het voor je benen is en niet ook je voeten, zou je ook naar sleeves kunnen kijken. Ik heb een paar jaar geleden zweepslag in mijn kuit gehad en had sportcompressie sleeves van hansaplast, die zijn wat goedkoper dan de stox sokken.
Ik heb ze oa. van Releeve. Erg tevreden over tot op heden. https://www.bol.com/nl/p/releeve-4-paar-compressie-kousen-met-sok-sport-sokken-steunkousen-reissokken-reiskousen-zwart-s-m/9300000066699678?referrer=socialshare_pdp_androidapp