wij zijn nog steeds zoekende naar een mooie tweede naam bij Madelief (derde naam is vernoeming) welke vinden jullie het mooiste en waarom. andere suggesties zijn ook meer dan welkom!
Veerle, Catoo en Mirthe vind ik wel leuk. De rest zijn echt niet mijn smaak (zwak uitgedrukt). Denk dat bij Madelief Veerle of Catoo dan het leukste is. Anders heb je dubbel M.
catoo of veerle. Jullie hadden ook ooit lana op 't lijstje staan toch? Dat vind ik ook goed kunnen als 2e naam. Of anders madelief aimee, madelief esmee?
Even ongeacht wat ik van de namen op zich vind, denk ik dat Lenthe het mooist is bij Madelief Theresia. Voor mij vallen Fay, Vlinder en Veerle af. Madelief eindigt op een F, en ik vind het niet lekker 'bekken' als de tweede naam met dezelfde klank begint. Ik weet wel dat je de naam niet vaak volledig uit zal spreken, maar ik zou hier niet voor kiezen. Catoo en Mirthe vind ik te 'stoer' voor bij Madelief. Blijft over Sterre en Lenthe, en daarvan vind ik Lenthe er mooier bij passen. De mooiste naam (gewoon in het algemeen gezien) vind ik Mirthe.