Dames en wellicht heren , Eind augustus gaan wij op vakantie naar Gran Canaria. Tegen die tijd is ons zoontje 14 maanden oud. Ik neem eigen luiers mee, maar weet iemand welk merk billendoekjes ze daar verkopen en of ze goed zijn? Zo ook evt. (fruit)potjes of andere dingen? Mijn zoontje heeft soms moeite met stukjes eten dus het is een fijn idee als ik weet dat ze dat hebben daar mocht hij er tegen die tijd nog last van hebben. En iemand nog evt. andere tips? Dank vast voor het meedenken en reageren. Groetjes
Zwitsal zullen ze niet kennen, maar is het nodig om bepaald merk te hebben? Mbt fruit, ik had vorig jaar, zoontje 12 maanden mijn eigen staafmixer meegenomen en hakselsetje om fruit en groentes evt nog te pureren als er niks was daar. Maar uiteindelijk heeft zoontje met de pot meegegeten, begon toen ook ineens stukjes fruit te eten
Ik nam billendoekjes altijd gewoon mee. 1 pak in mijn handbagage en 1 in de koffer. Vaak kosten ze daar voor een b merk duurder als hier zwitsal. Potjes zijn andere smaken als hier en vaak van hero. Ook niet veel keus. Mijn zoontje luste ze wel de paar die hij op at. Ik had er zelf ook gewoon een paar bij in de koffer uit nl. Idem zwempampers, erg duur daar.
Ik neem altijd wel een pakje mee in mijn handbagage, maar je kunt het daar ook gewoon kopen. Zoveel verschil in kwaliteit zit er niet in billendoekjes, lijkt me. Ook potjes hebben ze daar wel, juist zonder stukjes. Grotere kinderen eten daar blijkbaar geen potjes, want de meeste postjes gaan maar tot 8 maanden of zo. De grotere met stukjes zie ik bijna nooit in andere landen.