Goedemorgen Wat zijn jullie plannen dit weekend? Onze zoon is bij mn schoonouders te logeren op dit moment. Dus wij liggen nu nog beetje te chillen in bed en ik heb net ontbijt op bed gehad. Straks nog even samen de stad in en rond de middag halen we de kleine weer op. Vanmiddag met zn 3tjes nog even een wandeling maken en miss nog even langs een boerderij hier in de buurt. Vriend gaat vanavond vissen dus ik eet alleen met de kleine. Vanavond ga ik heerlijk netflixen. Morgenochtend doen we rustig aan. Smiddags komen mijn ouders en gaan we met de kleine naar de kermis.
Mijn vriend gaat zo sleutelen aan een scooter met een vriend. Dochter en ik gaan boodschappen doen en bij lekker weer even fietsen of naar de speeltuin Morgen nog geen plannen. Dochter gaat elke zondagochtend met mijn moeder mee naar mijn oma.
We hangen nu op de bank. Zoon kijkt film en ik zp. Dochter slaapt. Ik ga zo maar eens mijn badjas omruilen voor gewone kleren. Vriend is even terug in bed gekropen, die had een beroerde nacht. Ik ga vanmiddag naar een festival met mijn zus en de kindjes met papa naar de kermis. Morgen lekker bijkomen van de wijntjes en misschien sporten, ligt er aan hoe ik me voel haha. Vriend gaat 's middags naar het voetbal.
Wij modderen nog wat aan, vriendinnetje van Chloe kwam om 10.00 al aan de deur dus die vermaken zich prima, vanmiddag de weekbootschappen doen en verder nog geen idee! Chloe wil heel graag naar de film huisdiergeheimen dus misschien dat we dat vandaag of morgen nog gaan doen.
Wij zijn vandaag 9 jaar getrouwd vanmiddag nog even een tarrasje pakken denk ik en vanavond chinees eten morgen nog geen idee
Vanmiddag lekker naar de kapper met mijn nichtje, gezellig En vanavond zie ik na 5 jaar mijn familie weer uit het buitenland! ZOOO veel zin in! Ze hebben zelfs nog nooit mijn kindjes gezien we gaan lekker bbqen dus hopen dat het weer meezit! En na de bbq hebben we een feestje van een goede vriendin die 30 wordt, is aan het einde vd straat dus dat is wel prettig Iedereen een fijne dag!
De meisjes zitten nu even TV te kijken, papa is boodschappen doen en wat we vandaag gaan doen, geen idee nog! Het is hier niet heel mooi weer en het lijkt erop dat het gaat regenen, daar baal ik wel een beetje van maar goed. Er moet in huis nog een hoop gedaan worden voor ik ga bevallen dus mocht het gaan regenen ga ik daar maar eens mee aan de slag. Verder zien we wel wat we gaan doen, meestal hebben we niet echt vastomlijnde plannen en kijken we 's ochtends waar we zin in hebben.
Werken, sta te popelen (not).. Morgen kom ik uit de slaap en dan morgenmiddag gaan we even naar mijn schoonouders die komen thuis van vakantie..
vandaag een nieuwe auto kopen, naar de Chinees en vannacht OS kijken. Morgen nog geen plannen, dus ik denk een beetje chillen.
Vanochtend heb ik gesport en is mijn man boodschappen gaan doen. Vanmiddag gaan we naar mijn schoonouders. De kinderen blijven daar slapen. Mijn man en ik gaan uiteten en daarna gaan we borrelen bij vrienden. Morgenochtend halen we de kinderen op en gaan we zwemmen. In de middag is mijn man met vrienden en ben ik met de kinderen vast buiten te vinden. In de avond lekker op de bank tv kijken.
Wij gaan vanmiddag naar Dierenpark Amersfoort waar ook de foodtrucks zijn. Gezellig met vrienden en J & N vermaken zich daar wel
vandaag geen plannen. man heeft snachts gewerkt. hij ligt nu in bed en de jongste ook. morgen gaat papa met de kids zwemmen. en ik ga thuis de boel opruimen en schoonmaken.