Voor onze familiedag was ik aan het kijken bij familiepretpark de waarbeek, op dewebsite staan wel attracties beschreven, maar niet hoe groot je overal voor moet zijn. Op de website staat wel 4 tm 12 jaar, maar hebben ook 2 3-jarigen dan...is het voor hen dan niets aan? 2e keus zou duinezathe in appelscha zijn. Wat zou jullie keus zijn? de kids zijn 3, 3, 4, 7, 11.
de waarbeek kan ik niet. appelscha is wel veel voor de kleintjes, ze mogen er alleen in of met begeleiding. sprookjeshof in zuidlaren en drouwenerzand in drouwen is er ook nog mssch is dat nog wat voor jullie.
Ik ken Duinezathe, drouwenerzand en sprookjeshof. Voor jonge kinderen onder de 6 is Duinenzathe niet heel erg leuk. Is meer voor wat oudere kinderen. Sprookjeshof is voor elke leeftijd wel leuk en je hebt er een groot gedeelte (soort ballorig) wat binnen is, mooi voor als het slecht weer is. En Drouwenerzand is van 2 tot 12 leuk. je hebt van zandbak tot soort achtbaantje... Ik zou zeggen doe drouwenerzand met mooi weer! Of sprookjeshof bij wat minder weer.
De laatste keer dat ik in de Waarbeek ben geweest is een tijdje geleden, dus wat ik hier zeg kan inmiddels wat achterhaald zijn hoor! Er zijn wel wat dingen die je kan doen met de 3- en 4-jarigen, zoals het treintje, de draaimolen, zo'n ding wat je ook op de kermis vindt (daar heet het vaak de Octopus)... Maar wat ik zo snel op de website zie lijkt het op de site een stuk mooier dan in het echt. Ik vond het park wat oud aandoen. Voor de rest van de familie is er trouwens wel ruimte om te relaxen enzo, dus wat dat betreft wel erg leuk! Zeker als het mooi weer is.
Waarbeek moet je dus echt niet doen! Vorige jaar ernaar toe geweest en het was 3x niks. Zag er best wel vervallen uit. Kindjes vonden het oom niet echt gezellig.
Ik ben vorige week met mijn dochtertje van net 2 in de Waarbeek geweest. Ik moet zeggen dat het idd er een beetje vervallen uitziet en de atracties staan dicht op elkaar, echt hutje mutje. Maar mijn dochtertje vond het HE LE MAAL geweldig. Zij kon ook bijna overal in, en durfde ook al in de iets grotere atracties. Wij nemen volgend jaar dus een abbonnement voor 25 euro pj pp, want voor mij is het zo'n 20 min rijden. Ik moet trouwens er ook bij zeggen dat het personeel supervriendelijk was. Mijn dochtertje was natuurlijk nog nooit in hoge en best snelle atracties geweest, dus wist ik niet of ze dat leuk zou vinden, ook al wilde ze er graag in. Personeel gaf aan dat zodra ik mijn hand op zou steken ze direct de atractie stop zouden zetten, is niet nodig geweest want ze is overal wel 4 keer in geweest, maar vond het wel een prettig idee. Ik vind trouwens de waarbeek leuk tot een jaar of 9, is echt voor de kleineren
Voor de kids is de waarbeek wel leuk. het oogt idd een beetje gedateerd, maar de kids vermaken zich er de hele dag aan een stuk door. Dat is denk ik wel het belangrijkste. Aansluitend kan je lekker pannenkoeken eten in het pannenkoekenhuis.
Waarbeek is idd oud maar kinderen kijken daar volgens mij helemaal niet naar. Wij gaan er bijna elke zomer heen met de oudste (word 12 dit jaar) maar die heeft zich er altijd prima vermaakt. Over een tijdje gaan we daar met de jongste ook weer heen, ze is net 2 dus dit jaar nog ff niet.