Mijn vent wordt 40 jaar....iemand nog leuke ideeen?

Discussie in 'De lounge' gestart door oogappel, 3 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hallo dames,

Mijn vent wordt binnenkort 40 jaar! Ben zo inspiratieloos, moet altijd evne op gang geholpen worden en dan ga ik los!

Kunnen jullie me helpen met ideeen? Feestje in de tuin, of iets van knutselwerk....vrienden en familie komen op een zaterdagavond gezellig zijn verjaardag vieren! Dresscode...euhm kweet het gewoon even iet hahaha

Hebben jullie eigen ervaringen, vertel het me....ik ben een spons wat dat betreft ;)

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Ik heb vriendlief meegenomen naar Parijs, maar goed hij wilde zijn verjaardag dan ook niet vieren.

Misschien is het leuk om een soort van Halloween party te houden of anders gewoon lekker een BBQ neer te zetten?

3. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Waarom maak je geen tuin feest met het thema '' beach'', vraag je of iedereen in het wit komt of in van die hawai shirts, koop je van die leuke kransen met die bloementjes en die geef je dan aan iedereen die binnen komt, je maakt lekkere cocktails ( of je laat zo iemand komen )

Zoiets ?

En dan als kado misschien een weekendje naar scheveningen samen ? Of verder weg natuurlijk als je dat wilt ;)

Of een fout feest, drescode is dan dat je in de allerfoutste kleding die je je maar kan bedenken komt

4. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Toen mijn man 30 werd heb ik een surpriseparty georganiseerd, maar goed hij wilde zijn verjaardag niet vieren, dus waren overdag naar de dierentuin gegaan, heb ervoor gezorgd dat hij een biertje nam, waardoor ik terug moest rijden..
    Bandje geregeld, lekker hapjes geregeld..

Deel Deze Pagina